Gå til innhold

Oppskrift- God Waldorfsalat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en oppskrift på en god waldorfsalat uten for mye majones?

Syns ofte det kan bli litt i overkant.

Fortsetter under...

Gjest skal lage det i morgen jeg og :-)
Skrevet

Det skal være 50-50 krem og majones, men du kan jo kutte ned på majonesen om du ønsker det. Bruke en del sitron i for å dempe majones-smaken? Må smakes til uansett. Mye druer og ananas er godt syns jeg. :-)

Skrevet

Det skal være 50-50 krem og majones, men du kan jo kutte ned på majonesen om du ønsker det. Bruke en del sitron i for å dempe majones-smaken? Må smakes til uansett. Mye druer og ananas er godt syns jeg. :-)

Ja, jeg syns 50/50 blir for mye, men ja får smake meg frem da.

Skrevet

Ja, jeg syns 50/50 blir for mye, men ja får smake meg frem da.

eks. 3-4 epler

3 stangselleri

blå druer

noen ringer ananas

gjerne også 3 fersken på boks

valnøtter

og litt hodekål

1 dl majones 1 dl pisket kremfløte

evt creme fraiche i tillegg

litt sukker og litt kraft fra ananas

og kraften fra en siton -du kan evt ta mindre majones

Skrevet

Jeg bruker ikke majones, kun lettrømme med litt pisket krem. Ingred. forøvrig: epler, stangselleri, ananas, druer, og selvfølgelig valnøtter. Snaddermat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...