Rith Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Noen som har en oppskrift på en god waldorfsalat uten for mye majones? Syns ofte det kan bli litt i overkant. 0 Siter
Gjest skal lage det i morgen jeg og :-) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Det skal være 50-50 krem og majones, men du kan jo kutte ned på majonesen om du ønsker det. Bruke en del sitron i for å dempe majones-smaken? Må smakes til uansett. Mye druer og ananas er godt syns jeg. :-) 0 Siter
Rith Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Det skal være 50-50 krem og majones, men du kan jo kutte ned på majonesen om du ønsker det. Bruke en del sitron i for å dempe majones-smaken? Må smakes til uansett. Mye druer og ananas er godt syns jeg. :-) Ja, jeg syns 50/50 blir for mye, men ja får smake meg frem da. 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ja, jeg syns 50/50 blir for mye, men ja får smake meg frem da. eks. 3-4 epler 3 stangselleri blå druer noen ringer ananas gjerne også 3 fersken på boks valnøtter og litt hodekål 1 dl majones 1 dl pisket kremfløte evt creme fraiche i tillegg litt sukker og litt kraft fra ananas og kraften fra en siton -du kan evt ta mindre majones 0 Siter
3stakk Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg bruker ikke majones, kun lettrømme med litt pisket krem. Ingred. forøvrig: epler, stangselleri, ananas, druer, og selvfølgelig valnøtter. Snaddermat! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.