Gå til innhold

overgrepenes fødselsdag... et sant helvete!


Gjest sui

Anbefalte innlegg

i dag er dagen...

har gruet meg lenge, men uansett hvor mye jeg ber om at den bare skal forsvinne bort fra kalenderen, kommer den. som et slag i trynet hvert år!

har lyst til å bare slutte å tenke... bort fra livet.

dette er bare vondt. orker ikke mer.

takk for at dere forstår!

tårevåt klem fra sui

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner hvor vondt du har det, jeg kjenner meg så inderlig godt igjen i det du skriver. Godt at du kan gråte, få ut frustrasjon og fortvilelse, det hjelper faktisk!

Har du noen du kan være med i kveld? Noen du stoler på som du kan betro deg til? Det er mer fornuftig enn å sitte alene med de vonde minnene. Kanskje du kan gå en lang tur, og få ut litt av frustrasjonen på den måten?

Det er jammen ikke lett å vite hva man skal gjøre, men sitt for all del ikke og pin deg selv med detaljer, det gjør så inderlig vondt. Og ikke drikk deg dritings, for å rømme unna og ikke være tilstede, det er heller ikke så smart. Jeg snakker av erfaring!

*Legger armene rundt deg og gir deg en god, lang klem*

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, grete!

for klemmen og trøstende ord...

kvelden gikk greit. faktisk bedre enn greit!

satt alene hjemme og syntes synd på meg selv. alt var bare så forbaska vondt. tenkte at her gidder ikke jeg å sitte... så jeg innviterte kjæresten min og tre av de beste vennene mine på 3-retters middag. jeg sto på kjøkkenet i over to timer og lagde mat. var stolt av meg selv etterpå!!! :-)

det er bare kjæresten min som vet noe. men han skjønner ikke! jeg fortalte det bare i en bi-setning en eller annen gang, men har aldri villa fortelle noe mer. vil liksom ikke at han skal lide for det. men kvelden ble hverfall vellykka! :) fikk tankene over på noe annet. og det hjalp.

men det godt å vite at jeg kan gå inn her på forumet og vite at her er mennesker som forstår hvordan jeg har det.

takker og bukker for det! :)

men uansett trenger du ikke bekymre deg for at jeg skal drikke meg dritings. skal aldri i livet komme så langt ned at det blir utveien. har aldri rørt alkohol og er stolt av det.

på onsdag flytter jeg for meg selv. flytter sammen med ei venninne. endelig skal jeg bort fra helvete på jord. INGEN flere overgrep og INGEN flere vonde ord.

NÅ ER DET SLUTT!!!

takk for at dere er her!

varme klemmer fra sui.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, grete!

for klemmen og trøstende ord...

kvelden gikk greit. faktisk bedre enn greit!

satt alene hjemme og syntes synd på meg selv. alt var bare så forbaska vondt. tenkte at her gidder ikke jeg å sitte... så jeg innviterte kjæresten min og tre av de beste vennene mine på 3-retters middag. jeg sto på kjøkkenet i over to timer og lagde mat. var stolt av meg selv etterpå!!! :-)

det er bare kjæresten min som vet noe. men han skjønner ikke! jeg fortalte det bare i en bi-setning en eller annen gang, men har aldri villa fortelle noe mer. vil liksom ikke at han skal lide for det. men kvelden ble hverfall vellykka! :) fikk tankene over på noe annet. og det hjalp.

men det godt å vite at jeg kan gå inn her på forumet og vite at her er mennesker som forstår hvordan jeg har det.

takker og bukker for det! :)

men uansett trenger du ikke bekymre deg for at jeg skal drikke meg dritings. skal aldri i livet komme så langt ned at det blir utveien. har aldri rørt alkohol og er stolt av det.

på onsdag flytter jeg for meg selv. flytter sammen med ei venninne. endelig skal jeg bort fra helvete på jord. INGEN flere overgrep og INGEN flere vonde ord.

NÅ ER DET SLUTT!!!

takk for at dere er her!

varme klemmer fra sui.

Kjære deg!

NÅ ble jeg imponert! For en flott måte å løse dette på!!! Du skal virkelig ha ros for å takle det vonde på en så fabelaktig måte! Der lærte jeg (og sikkert mange andre også) noe nytt!!!

Ønsker deg lykke til i ny leilighet! Et stort skritt i livet ditt, viktig på flere måter enn for folk flest som flytter for seg selv. Skjønner at du er sterk nå - stå på!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...