Gå til innhold

Hva får en mann til å drepe en kvinne med ett...

Anbefalte innlegg

''Han har også levert meg en versjon ang en evnt ny mann som jeg ikke tør nevne her engang... Så jeg for min del føler meg låst ift en evnt ny mann i fremtiden.. hvis han ikke endrer syn med tiden, selvsagt..''

Her hadde jeg gitt ham klar beskedj om at slike idiot-meldinger ikke er akseptabelt overhodet og gitt beskjed om at dersom han kommer med noe sånt en eneste gang til så anmelder du ham for drapstrusler.

Det har jeg gjort- gitt han klar beskjed altså. Og han vet at jeg faktisk gjennomfører det, det har jeg bevist.

Men det er uvissheten som er det verste. Føler meg jo ikke trygg. For han har ikke respekt for politiet, og erfaringsmessig kan han klikke totalt som lyn fra klar himmel.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

4

• Bookworm

4

• mariaflyfly

3

• sort som natta

2

Mest aktive i denne tråden

Det har jeg gjort- gitt han klar beskjed altså. Og han vet at jeg faktisk gjennomfører det, det har jeg bevist.

Men det er uvissheten som er det verste. Føler meg jo ikke trygg. For han har ikke respekt for politiet, og erfaringsmessig kan han klikke totalt som lyn fra klar himmel.

Hvis han fortsetter med sånne trusler må du ikke nøle med å anmelde. Blir ting bedre etterhvert, er det veldig viktig at du greier å slappe av og gi slipp på tidligere hendelser.

Å gå slik å føle deg utrygg kan du bli veldig syk av.

Hvis han fortsetter med sånne trusler må du ikke nøle med å anmelde. Blir ting bedre etterhvert, er det veldig viktig at du greier å slappe av og gi slipp på tidligere hendelser.

Å gå slik å føle deg utrygg kan du bli veldig syk av.

''Blir ting bedre etterhvert, er det veldig viktig at du greier å slappe av og gi slipp på tidligere hendelser.''

Takk for en viktig påminnelse :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...