Gå til innhold

Sør - er du her?


DIXI

Anbefalte innlegg

Hei!

Lenge siden jeg har hørt fra deg - er du på ferie, kanskje? Så deg ikke på Glad-mat-festivalen heller?!

Fikk du mail fra meg på fredag?

Sommerklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Grete, :-)

Jeg fikk epost fra deg, men må lete litt for å komme med noen forslag.

Jeg hadde litt ferie i april (feiret nyttår/vannkrig i Asia), men har vært på reise i embets medfør nå i det siste. Tenker meg en tur til ett eller annet varmt sted i høst/vinter. (Dog er det enkelte kristne som lover meg evig opphold et varmt sted, så kanskje jeg kan spare de pengene! *lol*)

*klem til et flott menneske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete, :-)

Jeg fikk epost fra deg, men må lete litt for å komme med noen forslag.

Jeg hadde litt ferie i april (feiret nyttår/vannkrig i Asia), men har vært på reise i embets medfør nå i det siste. Tenker meg en tur til ett eller annet varmt sted i høst/vinter. (Dog er det enkelte kristne som lover meg evig opphold et varmt sted, så kanskje jeg kan spare de pengene! *lol*)

*klem til et flott menneske*

Der er du jo! Det var liksom så lenge siden jeg hadde hørt fra deg!

Håper du mailer meg hvis du kommer på et godt forslag ja! Det blir en seriøs vinkling på saken, bare for å ha sagt det.

Vi maler hus til den store gullmedaljen. Første strøk er ferdig, ett gjenstår. Men nå er det meldt regn... I dag har jeg høyttrykkspylt veranda, sydd nye gardiner og bakt kake. Flink pike!

Snakkes!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...