Gjest Vannplaning Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hydro ett eller annet... Google translate er ikke alltid tipp topp! "Water plane"... 0 Siter
Gjest Vannplaning Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Takk for det! Husker jeg har hørt det før når du skriver det. Egentlig er jeg svært skuffet over Google translate. Google kan jo ikke være best på alt, men... 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Takk for det! Husker jeg har hørt det før når du skriver det. Egentlig er jeg svært skuffet over Google translate. Google kan jo ikke være best på alt, men... Det er alt for vanskelig for maskiner å oversette. Jeg slo opp på car sliding caused by excess water 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Waterplanning, det sier seg sjøl! Water planning er det vennene dine må lære seg å gjøre, slik at du slipper å installere pissoar for dem;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Water planning er det vennene dine må lære seg å gjøre, slik at du slipper å installere pissoar for dem;-) Det burde de absolutt begynne med, du har helt rett. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.