Mistrale Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hei I forbindelse med oppstart på lamictal var jeg til EEG-undersøkelse, og påfølgende MR. Dette ble gjort, etter hva jeg forstod, da jeg har en dissosativ diagnose, og de ville utelukke epilepsi. Ved EEG-undersøkelsen ble det funnet "polymorf theta-aktivitet, ingen epileptogen aktivitet". På MR'en fant de ikke noe spesielt. Det er en stund siden disse undersøkelsene, og jeg har ikke mulighet til å spørre legen som henviste meg om dette. Så jeg håper du vet noe om hva "polymorf theta-aktivitet" vil si, hva det er for noe, og om det er noe som noensinne vil ha noen praktisk betydning for meg. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Kan ikke hjelpe deg desverre, men forsøk å poste innlegget ditt på allmennmedisin-forumett 0 Siter
Mistrale Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Kan ikke hjelpe deg desverre, men forsøk å poste innlegget ditt på allmennmedisin-forumett takk, godt tips. Skal gjøre det snarest, håper jeg får noe svar der inne... håper alt ellers går bra med deg *snike seg til en klem* 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 takk, godt tips. Skal gjøre det snarest, håper jeg får noe svar der inne... håper alt ellers går bra med deg *snike seg til en klem* *dele ut en klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.