Gå til innhold

Badevekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at en digital badevekt varierer i kilo, for hver gang man veier seg når den er snart tom for batterier?

Eller er det rett og slett på tide å kjøpe en ny?

Ble skuffet da jeg skulle veie meg i dag,den var helt ustabil så jeg vet ikke hva jeg veier.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233768127' post='4084109]

Bytt batteri og se om vekta funker ordentlig.

Får gjøre det.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det er vanlig. Prøv å skifte batteri :o)

Skrevet

Ja, det er vanlig. Prøv å skifte batteri :o)

Bra at det er vanlig da,phu fikk jo hetta når jeg plutselig var fem kilo for mye. Og så gikk den ned igjen..og opp igjen.

Får kjøpe nye batterier : )

AneM1365380603
Skrevet

Min badevekt løper løpsk når batteriet er dårlig. Håper din tar seg kraftig sammen når den får nytt batteri :)

Skrevet

Min badevekt løper løpsk når batteriet er dårlig. Håper din tar seg kraftig sammen når den får nytt batteri :)

Godt å lese!

Ja det håper jeg virkelig,får da være måte på oppførsel ; )

Gjest Mirakelet
Skrevet

Ja, dette opplevde jeg med badevekten vår i alle fall.

En ting var at den viste forskjellig etter hvor den var i rommet, antakelig pga små hellinger i gulvet? Den kunne vise 2-3 kg forskjell!

Da batteriet begynte å gå tom begynte den å vise mer enn den skulle, og vi så når vi gikk av vekten at det fortsatt stod 4 kg, så den viste antakelig 4 kg for mye da.

Skrevet

En ting var at den viste forskjellig etter hvor den var i rommet, antakelig pga små hellinger i gulvet? Den kunne vise 2-3 kg forskjell!

Da batteriet begynte å gå tom begynte den å vise mer enn den skulle, og vi så når vi gikk av vekten at det fortsatt stod 4 kg, så den viste antakelig 4 kg for mye da.

Ok,lite hyggelig opplevelse jeg fikk i dag tidlig iallefall. Samboeren min sa og det,at det hadde noe med hvor den stod på gulvet. Uansett nye batterier skal kjøpes i morgen : )

Onsdag1365380628
Skrevet

Vår badevekt viser forskjellig alt etter hvor den står på badegulvet. Den har fast plass under en benk og må dras frem for hver gang den skal brukes. Vi har flisgulv og jeg plaserer den etter mønstret på flisgulvet. Hvis jeg flytter den bare litt til siden viser den straks noen kilo mer. Å det er jeg ikke interessert i. Tror ikke det blir verre om batteriet er dårlig. Badegulvet vårt heller litt så det er nok en medvirkende årsak.

Skrevet

Som andre her sier så viser min også forskjellig avhenigig av hvor den står på gulvet. Så hvis jeg er misfornøyd med hva vekten viser en dag så bare flytter jeg på den og vips så slapp jeg den slankekuren ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Da batteriet begynte å gå tom begynte den å vise mer enn den skulle''

Aha! *løper for å bytte batterier i vekten*

Skrevet

Vår badevekt viser forskjellig alt etter hvor den står på badegulvet. Den har fast plass under en benk og må dras frem for hver gang den skal brukes. Vi har flisgulv og jeg plaserer den etter mønstret på flisgulvet. Hvis jeg flytter den bare litt til siden viser den straks noen kilo mer. Å det er jeg ikke interessert i. Tror ikke det blir verre om batteriet er dårlig. Badegulvet vårt heller litt så det er nok en medvirkende årsak.

Jeg får flytte litt rundt på den og stoppe når jeg er fornøyd ; )

Skrevet

Jeg får flytte litt rundt på den og stoppe når jeg er fornøyd ; )

*LOL*

candyqueen_83
Skrevet

Ok,lite hyggelig opplevelse jeg fikk i dag tidlig iallefall. Samboeren min sa og det,at det hadde noe med hvor den stod på gulvet. Uansett nye batterier skal kjøpes i morgen : )

Den skal helst stå på samme sted hele tiden uten å flyttes på mellom veiedagene. Og skal egentlig ikke stå på badet pga hellinga på gulvet.

Skrevet

Dersom den står på et ustabilt gulv så kan du ikke stole på den. Eller dersom den står på noe mykt.

Skrevet

Som andre her sier så viser min også forskjellig avhenigig av hvor den står på gulvet. Så hvis jeg er misfornøyd med hva vekten viser en dag så bare flytter jeg på den og vips så slapp jeg den slankekuren ;-)

Hehe smart ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...