Gå til innhold

Personlighetsforstyrrelse/psykopat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Har nokre spørsmål etter å ha opplevd dette i 3 år. 1: Er det ingen form for hjelp til slike mennesker? 2: Kvifor er det ingen som tar offeret alvorlig? Lite hjelp å få føler eg som offer. Kven kan en søke hjelp hos?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''1: Er det ingen form for hjelp til slike mennesker?''

Det er det ikke. De innser ikke at feilen ligger hos dem. Og om de først tar i mot hjelp, så er det som regel for å oppnå en fordel.

''2: Kvifor er det ingen som tar offeret alvorlig? Lite hjelp å få føler eg som offer. Kven kan en søke hjelp hos?''

Har du snakket med noen om dette? Er det barn inne i bildet?

Ved å gå innpå politiets sider, vil du finne informasjon om dette. De har egne koordinatorer i politet som tar seg av iallefall familievold.

Skal se om jeg finner linken etterpå.

Skrevet

''1: Er det ingen form for hjelp til slike mennesker?''

Det er det ikke. De innser ikke at feilen ligger hos dem. Og om de først tar i mot hjelp, så er det som regel for å oppnå en fordel.

''2: Kvifor er det ingen som tar offeret alvorlig? Lite hjelp å få føler eg som offer. Kven kan en søke hjelp hos?''

Har du snakket med noen om dette? Er det barn inne i bildet?

Ved å gå innpå politiets sider, vil du finne informasjon om dette. De har egne koordinatorer i politet som tar seg av iallefall familievold.

Skal se om jeg finner linken etterpå.

ja har snakket me lege, psykolog å anmeldt to ganger. ho fikk besøksforbud men politiet har trakt tilbake pga at eg har hatt kontakt , me å holde ho unna..

ja det er barn i bilde, men ho er ikkje mora. men har fått trussler om han ang barnevern og krisesenter. Du mister han fortalte ho. ikkje bare en gang. Fysisk vold mot meg me kvelertak å skulle drepe me. drapstrussel mot meg der ho hadde mange gode auts europeiske venner..

Dette har blitt en angst som en slit veldigt med. .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...