Gjest ter68 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hei Har nokre spørsmål etter å ha opplevd dette i 3 år. 1: Er det ingen form for hjelp til slike mennesker? 2: Kvifor er det ingen som tar offeret alvorlig? Lite hjelp å få føler eg som offer. Kven kan en søke hjelp hos? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 ''1: Er det ingen form for hjelp til slike mennesker?'' Det er det ikke. De innser ikke at feilen ligger hos dem. Og om de først tar i mot hjelp, så er det som regel for å oppnå en fordel. ''2: Kvifor er det ingen som tar offeret alvorlig? Lite hjelp å få føler eg som offer. Kven kan en søke hjelp hos?'' Har du snakket med noen om dette? Er det barn inne i bildet? Ved å gå innpå politiets sider, vil du finne informasjon om dette. De har egne koordinatorer i politet som tar seg av iallefall familievold. Skal se om jeg finner linken etterpå. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 http://www.politi.no/portal/page?_pageid=34,49024&_dad=portal&_schema=PORTAL&articles2_mode=listtemafrontkat&articles2_articleGroupName=Fakta%20Familievold%20Forside&navigation2_mode=greyboxtitle&navigation3_mode=shortcuts2&articles6_mode=shortcuts1&articles6_articleGroupName=Fakta%20Familievold%20Attributter&navigation2_mode=greyboxtitle&uicell=uicell03&navigation1_parentItemId=2041&navigation1_selectedItemId=2046&navigation3_parentItemId=2046 0 Siter
Gjest Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 ''1: Er det ingen form for hjelp til slike mennesker?'' Det er det ikke. De innser ikke at feilen ligger hos dem. Og om de først tar i mot hjelp, så er det som regel for å oppnå en fordel. ''2: Kvifor er det ingen som tar offeret alvorlig? Lite hjelp å få føler eg som offer. Kven kan en søke hjelp hos?'' Har du snakket med noen om dette? Er det barn inne i bildet? Ved å gå innpå politiets sider, vil du finne informasjon om dette. De har egne koordinatorer i politet som tar seg av iallefall familievold. Skal se om jeg finner linken etterpå. ja har snakket me lege, psykolog å anmeldt to ganger. ho fikk besøksforbud men politiet har trakt tilbake pga at eg har hatt kontakt , me å holde ho unna.. ja det er barn i bilde, men ho er ikkje mora. men har fått trussler om han ang barnevern og krisesenter. Du mister han fortalte ho. ikkje bare en gang. Fysisk vold mot meg me kvelertak å skulle drepe me. drapstrussel mot meg der ho hadde mange gode auts europeiske venner.. Dette har blitt en angst som en slit veldigt med. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.