Gå til innhold

Innlegg på Psykiatriforum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var igjen innom her på forumet og leste innlegget/spørsmålet om Kjønnsoperasjon av Anonym. Det er en ung gutt som skriver inn.

Maken til svar han får av andre brukere på forumet ift. til skrivefeil og form på innlegget, skal en lete lenge etter.

Det går ikke ann å være så ubehagelig overfor en som stiller et spørsmål som det her blir gjort.

Jeg synes det er lite respekt å spore i disse svarene. Hvordan skal usikkere mennesker tørre å skrive inn her hvis de skal bli hengt ut slik.

Stygt er det. Det er min mening.

Videoannonse
Annonse
Gjest støttes
Skrevet

synes han fortjener svar om saken sin,ikke om skrivemåten...dette er jo ikke en skole-oppgave der man skal skrive "korrekt".

får håpe han klarer luke ut de useriøse svarene/det som ikke har noe med saken å gjøre

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk. De unødvendige svarene er slettet.

Det er lov å bruke psykiatriforum også for de som ikke er perfekte.

Det er også tillatt å bruke ord som fitte,kuk ol. Dette er ord storparten bruker i hverdagen.

En liten og helt sann historie fra hverdagen:

En helsesøster hadde time med "storklassene" på en barneskole i V..dal. Da rekker en gutt opp hånda og stiller følgende spørsmål: "Den derre skjeden som du snakker om, er det doktorord for fett?"

Skrevet

Det er også tillatt å bruke ord som fitte,kuk ol. Dette er ord storparten bruker i hverdagen.

En helsesøster hadde time med "storklassene" på en barneskole i V..dal. Da rekker en gutt opp hånda og stiller følgende spørsmål: "Den derre skjeden som du snakker om, er det doktorord for fett?"

He.he...Du er alle tiders! :-)

Skrevet

*humrer*

Skrevet

Jeg er fullstendig enig med deg, og synes folk kan tenke litt over hvilket forum de er på, før de svarer på den måten.

Skrevet

Jeg er fullstendig enig med deg, og synes folk kan tenke litt over hvilket forum de er på, før de svarer på den måten.

Jeg støtter meg til den. Fullstendig enig:)

Skrevet

''Det er lov å bruke psykiatriforum også for de som ikke er perfekte.''

Det gjelder jo andre forum også, f.eks på åpent.. Men jeg har ikke våget å skrive så mye der.. føler at jeg har andre oppfatninger enn de fleste. Og da blir jeg usikker.

Skrevet

''Hvordan skal usikkere mennesker tørre å skrive inn her hvis de skal bli hengt ut slik. ''

Det har jeg tenkt flere ganger, ikke bare på dette forumet, men og på andre forum.. det gjelder også negativ/ikke konstruktiv kritikk.. jeg har fått flere tilbakemeldinger på andre som har hatt nytte av mine innlegg, fordi det ikke tør skrive selv pga dette.. det er synd.. men sånn er det vel på nettet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...