Gjest Spillemusikkpåfullvreng Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Venner. Trening. Nattesøvn. Gode ansikter, vennlige mennesker. En god psykolog som fanger meg opp når jeg faller. Verdens vakreste kattepus :-) Vakker vakker! Å ha råd til å gå på cafe, å ha råd til å handle litt. Men mest: venner. Å gjøre noe som gir meg selvtillit. Håp, og dikt og god musikk. 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 For meg er det viktig å ha en positiv innstilling til livet og til menneskene rundt meg, og å akseptere meg selv sånn som jeg er på godt og vondt med muligheter for forbedringer/endringer slik som alle andre. Å klare å finne ro i at ingen dager er like. Noen dager klarer jeg mye. Andre dager klarer jeg lite. Å akseptere dette og gjøre det beste ut av hver dag. Å få bruke noen av ressursene mine på å gjøre ting som er til hjelp for andre. Få føle at jeg kan gi noe, og ikke bare være passiv mottaker. Å ha god egenomsorg. Spise sunt og ha god døgnrytme. Ha en ryddig økonomi. Ha en plass å bo der jeg trives. Ha en god seng. Være sammen med venner. Besøke familie. "Jobbe" sammen med andre som er interessert i det samme som meg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Gode opplevelser med familie og venner. Trygg økonomisk situasjon Jobb som jeg trives med God helse 0 Siter
Gjest agree Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 God helse, uten den kan ikke noe annet gi meg god livskvalitet. 0 Siter
Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 BP-medisinering Hobbyene mine, katten & mannen, venner, ytre fokus, kaffe, å ha noe å se frem til:) 0 Siter
Cilien Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Venner, gode dager på jobben, ha noe å stå opp til, kaffe om morgenen, frokost med egg når jeg har tid, en lang varm dusj, en kafétur....sånne enkle, fine ting 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Lytte til god musikk. Få et fint kompliment. Trening. Spille gitar og synge. Se en god film. Sjelefred. Å være totalt avslappet. Pilates. Mestringsfølelse. Gå på en fantastisk konsert. Sove lenge:). Å ha nok penger (ikke nødvendigvis mye, men nok). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.