Gå til innhold

Vil bli avhengig!

Anbefalte innlegg

Gjest seriøst gæli
Skrevet

Når man faktisk har lyst til å bli avhengig av et medikament,

f.eks Valium, hva f**** er galt med en da?!

Er ikke rusmisbruker eller noe slikt fra før.

Videoannonse
Annonse
Gjest YotoHama
Skrevet

Da har du lyst til å få enda større problemer enn det du antakeligvis har...Ikke finn på det...

Gjest minmeninger
Skrevet

Du trenger vel en flukt fra hverdagen kanskje? Dårlig valg av sådan, det finnes langt bedre alternativer til en time-out i ny og ne.

Gjest Romanov
Skrevet

Du trenger vel en flukt fra hverdagen kanskje? Dårlig valg av sådan, det finnes langt bedre alternativer til en time-out i ny og ne.

Selvdestruktiv?

Eller du sliter med mye angst og har det vondt?

Søk hjelp snarest.

Skrevet

Jeg hadde en kamerat som sa han ville bli narkoman, han klarte det men jeg tror han i dag angrer seg på dette målet.

Hvis du vil flykte fra hverdagen gjøre noe annet, reis av sted. Kjøp deg en flybillett og backpack jorda rund feks.

Det beste som har hjulpet meg i vannskelige perioder er å dra langt av sted for en lengre periode. Mye bedre enn å spise benzodiazpiner, det eneste man oppnår i lengden i et avhengighesforhold til beroligende tabletter, er at det er veldig kjedelig når seponerings/abstinens symptomene kommer.

De behagelige virkningene av beroligende forsvinner ganske fort og det eneste effekten du sitter igjen med er at du husker svært lite av hva som har skjedd i løpet av en uke.

Gjest seriøst gæli
Skrevet

Selvdestruktiv?

Eller du sliter med mye angst og har det vondt?

Søk hjelp snarest.

Takk for svar.

Ja, jeg har bl.a angst og noen andre diagnoser.

Går i terapi, men har aldri nevnt dette til psykiateren.

Jeg har også ønsker om å skade meg....ikke kutte meg opp, men dundre hånda i murveggen slik at det meste knekker!

Fatter ikke hva som skjer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...