Gå til innhold

Kan noen gi meg råd og tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som kan gi meg råd og tips på hvordan jeg skal klare å bryte ut av isolasjon?

Isolasjonen er pga panikkangst.

Jeg har sobril og vival til rådighet, men har ikke prøvd å ta de, for jeg er noe redd tabletter.. Legen sa jeg kan prøve med en lav dose, men jeg er redd for å bli avhengig.. Har aldri vært avhengig av medisiner før.

Jeg har nok angst for tabletter og, og da blir det ikke enklere..

Jeg føler meg fanget i mitt hjem, og det er ikke noe jeg ønsker.. Jeg ønsker å komme meg ut igjen og prøve å leve litt.. Jeg er ikke deprimert, men fortvilet over situasjonen jeg desverre har havnet i.. Det ble bare for mye for meg i en periode..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tabbeletter er ikke det første du må ty til. Du må få motivasjon, altså en god grunn som driver deg til å komme deg ut. Sett deg et lite mål av gangen, et sted du kan gå. Vær så bevisst på hvordan du føler det. eller opplever det. Lykke til

Skrevet

Forsøk å eksponere deg gradvis.. litt etter litt.. sett deg små mål, begynn i det små og øk litt etterhvert.. det er mitt råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...