Gjest friksjon Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg ut døren i morgen. Jeg skjønner nå at angsten ikke kommer til å gi seg! Det er vel bedre å avlyse timen i dag enn å gjøre det bare noen timer før? Er det god nok unnskyldning til å ikke komme? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Nei, du kan ikke avlyse timen pga det du går i behandling for. Spesielt i morgen er det viktig at du går. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Er ikke angsten nettopp grunnen til at du skal til psykologen? 0 Siter
Gjest friksjon Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Nei, du kan ikke avlyse timen pga det du går i behandling for. Spesielt i morgen er det viktig at du går. Det at jeg har angst er ikke grunnen til at jeg går i behandling! Men jeg skjønner hva du mener. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å komme meg ut døren. Jeg er livredd! Å det er litt for mange frykter å overvinne på en gang(ut av huset,buss,venterom og psykologen) 0 Siter
Gjest friksjon Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Er ikke angsten nettopp grunnen til at du skal til psykologen? Jeg er vanligvis ikke plaget av angst i noen særlig grad. 0 Siter
Gjest dette klarer du Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er vanligvis ikke plaget av angst i noen særlig grad. Da er det enda større grunn til å gå til timen. Finne ut hva det er som gir deg angst. 0 Siter
Gjest friksjon Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Da er det enda større grunn til å gå til timen. Finne ut hva det er som gir deg angst. Det hadde sikkert vært meget nyttig å møte til avtalt time! Jeg ønsker virkelig å gjøre det,men jeg får ikke kontroll over angsten....Jeg våger ikke åpne døren her om det ringer på,ikke svarer jeg på telefonen heller. 0 Siter
Gjest YotoHama Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Det at jeg har angst er ikke grunnen til at jeg går i behandling! Men jeg skjønner hva du mener. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å komme meg ut døren. Jeg er livredd! Å det er litt for mange frykter å overvinne på en gang(ut av huset,buss,venterom og psykologen) Hva er grunnen til at du har så mye angst akkurat i dag og i morgen? Er det første gang du skal til psyk, eller er det en/ei du har gått til lenge? 0 Siter
Gjest friksjon Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Hva er grunnen til at du har så mye angst akkurat i dag og i morgen? Er det første gang du skal til psyk, eller er det en/ei du har gått til lenge? Jeg har gått til behandler i lang tid, så jeg forstår ikke helt den kraftige reaksjonen jeg har fått nå! 0 Siter
Gjest antilopus Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Er det ikke viktig at du drar nettopp i morgen? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 ''Er det god nok unnskyldning til å ikke komme?'' Hvem er det i såfall du lurer? Tenk litt på det, og hvorfor du går der ;o) 0 Siter
Gjest Fioletta Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Er det ingen du kjenner som kan kjøre deg dit? Jeg syns ikke du bør avlyse timen. 0 Siter
Gjest friksjon Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 ''Er det god nok unnskyldning til å ikke komme?'' Hvem er det i såfall du lurer? Tenk litt på det, og hvorfor du går der ;o) Jeg er redd jeg ikke har noe valg:/ Hvorfor kan jeg ikke bare bite tenna sammen? (får sprette rødvinen til frokost;) 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er redd jeg ikke har noe valg:/ Hvorfor kan jeg ikke bare bite tenna sammen? (får sprette rødvinen til frokost;) Selvfølgelig _har_ du et valg. Men du kan velge å la være å møte opp. 0 Siter
Gjest friksjon Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Selvfølgelig _har_ du et valg. Men du kan velge å la være å møte opp. Takk! jeg trenger sikkert et spark i rompa 0 Siter
Adriana Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes du skal dra på timen og angst er ikke god nok grunn til å skulke og det tror jeg du innerst inne vet Kan du ringe til behandleren din på forhånd og si at du gruer deg? Kanskje en 5-minutters samtale på telefon kan hjelpe deg med å komme deg ut døra? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.