Gjest mogs Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Det har gått bra i flere uker nå, men nå har jeg sterkt behov for å skade meg igjen. Jeg har ingen grunn for det, og forstår ikke hvorfor, men føler meg trett, tom og rastløs på en gang. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her på forumet. Kanskje bare et rop om hjelp, og svar for å forstå. 0 Siter
Gjest granateple Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Fint at du velger å skriver :-) Du er ikke tom, selv om det kjennes sånn. Du har følelser. 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Prøv å huske hvor lang periode du nå har hatt. Slike perioder gir god grunn til optimisme, og kanskje kan dette motivere deg til å avstå fra å ødeleggende handlinger. Ta vare på deg selv, mogs:-) 0 Siter
skal Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Å være trett, tom og rastløs på en gang er ganske slitsomt. Og du er vant til å takle det med selvskading. Da er det ikke så rart at trangen kommer nå. Nå trenger du å få erfaring av å takle trett, tom og rastløs på andre måter. Sånn at du kan fylle opp en ny "bli vant til-boks". *tankeklem* 0 Siter
Gjest mogs Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Fint at du velger å skriver :-) Du er ikke tom, selv om det kjennes sånn. Du har følelser. Takk for at dere bryr dere. Det gjør godt, selv om jeg ikke klarte å la det være denne gangen heller. Har tatt kveldsmedisinen nå, så jeg føler meg noe roligere igjen. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Takk for at dere bryr dere. Det gjør godt, selv om jeg ikke klarte å la det være denne gangen heller. Har tatt kveldsmedisinen nå, så jeg føler meg noe roligere igjen. Står respekt av den jobben du gjorde i kveld med å unngå å skade deg selv om du kjenner dette "suget". Virkelig godt jobbet. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Står respekt av den jobben du gjorde i kveld med å unngå å skade deg selv om du kjenner dette "suget". Virkelig godt jobbet. leste litt for raskt ser jeg... Jaja, i morgen er det en ny dag, nye muligheter. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Takk for at dere bryr dere. Det gjør godt, selv om jeg ikke klarte å la det være denne gangen heller. Har tatt kveldsmedisinen nå, så jeg føler meg noe roligere igjen. Har du mulighet til å finne andre måter enn selvskading? Jeg vet hvor vondt det er.. For min del hjalp det å rette fokuset utover, selv om det ikke hjalp 100% så døyvet det iallefall endel. Kan det hjelpe deg å gå en rask gåtur, få det ut på den måten? Eller noe annet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.