Gå til innhold

Tror jeg trenger hjelp...?

Anbefalte innlegg

Hei, er ei Jente på 27 år som i det siste har slitt litt mere enn før...Har nok egentlig vært plaget av angst tidligere, men ikke så ille som nå. Kan vel egentlig starte med at jeg har vært igjennom en del de siste 5 årene, skilsmisse,mye sykdom i familien, og min kjære bestemor gikk bort i sommer mens jeg gikk gravid.

Har etter samlivsbruddet funnet meg igjen en alletiders kjæreste som jeg har det kjempegodt sammen med, og vi fikk i oktober 08 en kjempesøt gutt.

Det hele startet egentlig etter svangerskapet,ca 1 mnd etterpå. Begynte egentlig med at jeg var veldig uopplagt og følte null energi, vet jo at man kan bli sånn etter et svangerskap,men jeg føler meg sånn enda også, nå 4 mnd etter, og jeg er også plaget av veldig muskelstivhet, spes i brystkassa og mellom skulderbladene, men egentlig generelt i hele kroppen, føler også at jeg ikke får puste orntlig, og dette gjør meg livredd, og jeg er sikker på at jeg skal dø, har en veldig dødsangst....Jeg føler en evig uro i kroppen, og et minste symptom fra kroppen tolker jeg som dødelig....Har vært til mange undersøkelser det siste året pga min helseangst, og tatt masse blodprøver, men ingenting galt....Kan også nevne at jeg etter svangerskap for 8 år siden fikk en blodpropp og var alvorlig syk, har vært litt engstelig for at dette skulle komme tilbake nå....Høres dette ut som angst eller tror dere det feiler meg noe alvorlig. Symptomene jeg plutselig kan få er: Svimmel,føler hele kroppen stivner og at jeg ikke klarer å trekke pusten orntlig,redd for at jeg skal slutte å puste, stivhet i hele kroppen, men mest i overkroppen og magemusklene....Håper at noen gidder å lese dette og tar seg tid til å svare meg, er veldig engstelig.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324455-tror-jeg-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...