Gå til innhold

Våkner at jeg ler/fniser i søvne etter start AD!

Anbefalte innlegg

Hei!

Inatt opplvede jeg det igjen, at jeg våkner at jeg ler av noe jeg drømmer om. Er dette normalt. Jeg har opplevd det noen ganger nå etter start på Wellbutrin. Kan dette være et tegn på at medisinen virker? Ikke akkurat plagsomt, men veldig uvanlig for meg. Jeg har brukt mange ssri før som ikke har fungert, men kan faktisk erindre at jeg lo innimellom da også på noen av medisinene. Jeg er single, men hender jeg har besøk så syns det er litt flaut hehe. Men hvis det kan være et tegn på at Wellbutrin har effekt.....for det har den på både humør, energi og til og med angst etter bruk i snart 2 mnd. Jeg gikk opp til 300 mg ett par uker, men følte meg verre og fikk skjelvinger på hender og innvendig, skiftende humør. Nå kun 150 mg og føler det er akkurat passe. Vel jeg ville nå bare fortelle litt om min erfaring. Regner med det ikke usunt å le, selv om jeg etter søk på nettet fant at på folkemunne betydde å le i søvne varsel om sorg, mens å gråte i søvne varlslet glede. Men jeg lo nå av noe jeg drømte....men nå er det glømt!!! :-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...