Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

8

• Bookworm

3

• Glimtipper

1

• sort som natta

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest lei av gnagsår

Starter du på igjen? Jeg håper at du har tatt til deg det som ble skrevet til deg sist. Det er ikke miljøet det det står på - det er deg. Vil du noen gang skjønne det?

Det virker ikke lovende, all den tid du velger å skrive det du gjør nå.

Gjest xbellax

Kanskje har det noe med å også vise andre respekt smir. Av og til må man gå litt i seg selv, det er ikke alltid "alle andre" man kan skylde på. At du føler kommentarer som ble sagt var sårende kan kanskje ha noe med at enkelte traff spikeren på hodet.

Jeg heller ikke poenget med disse dramatiske innleggene dine, liker du deg ikke så kanskje ikke DOL er noe for deg, om du føler det mer behagelig at ingen sier deg i mot eller setter deg på plass -så trenger du jo ikke være her?

Joda, psykiske problemer blir respektert (kanskje ikke av alle, men slik er det alle steder). Syting og klaging derimot, er ikke fullt så lett å respektere...

...og hvis miljøet ikke passer deg, så er det ingen som tvinger deg til å være her.

Selv oppsøker jeg aldri steder som er negative for meg, så lenge jeg ikke må!

Annonse

Gjest så var'e på'n igjen

Jeg syter og klager ikke, jeg er bare åpen for hvordan jeg opplever hverdagen. Uansett, er det noe galt å syte og klage? Er det umoralskt?

du er da flink til å klage på andre,så at enkelte av oss er lei av deg og samme sytingen gang på gang blir slitsomt.selv nhd synes du har en tendens til å være selvopptatt ogklage mye på oss andre.være lite hensynsfull i sårbare temaer etc...

skjønner bare ikke hvorfor du gjorde så stort poengt av at du trakk deg fra tjenesten,når det bare var tull??ville du bare ha ENDA mer oppmerksomhet??(du trenger visst mye av det du!)

Gjest lei av gnagsår

Hvor har ikke jeg vist andre respekt, da? Det er ikke jeg som har gjort noe galt, det er det alle mobberne som har. Det er veldig urettferdig.

Pø! Vi andre har tatt på deg med silkehansker altfor lenge. Hvis du ikke endrer stil, vil du fortsatt bli satt på plass.

Du fikk som fortjent for noen uker siden. At du ikke takler det pga din egen navlebeskuenhet, er noe annet.

Velkommen tilbake! Håper du skjerper deg, fordi du har mange gode sider. Blant annet har du god innsikt i ditt fagområde.

Gjest xbellax

Hvor har ikke jeg vist andre respekt, da? Det er ikke jeg som har gjort noe galt, det er det alle mobberne som har. Det er veldig urettferdig.

Du bør opparbeide deg litt fintfølelse Smir. Kom gjerne med dine teorier men vær litt varsom med måten du går frem på, det gjelder for oss alle.

Grunnen til at folk opplever at du syter er at du _i perioder_ poster ørten tråder om hvor ille du har det -samtidig som du avviser de fleste råd og på en måte mer velger å ha det slik du har det. Det er mange som har det jævelig og de fleste her skjønner at du har det tungt til tider men å hele tiden skrive om hvor grusomt du har det og hvor fæle alle andre er uten at du tar noen form for ansvar gjør at man føler mindre sympati og mer avstand ovenfor deg.

Gjest firepile

Så jeg fortjener å bli nedlesset med skjellsord, få beskjed om at de skulle ønske jeg tok livet mitt, samt at psykiatrieksperten mener jeg har et grandiost selvbilde, på bakgrunn av min frie filosofering?

Det med "grandiost selvbilde" har jeg ikke sett. Kommentaren om at du burde ta repern var langt over streken. Men, ufine kommentarer må man bare regne med å få når man poster på et offentlig forum (med anonyme brukere). Hva med de som ble like støtt av dine uttalelser om abort og selvmord?

Gjest så var'e på'n igjen

Så jeg fortjener å bli nedlesset med skjellsord, få beskjed om at de skulle ønske jeg tok livet mitt, samt at psykiatrieksperten mener jeg har et grandiost selvbilde, på bakgrunn av min frie filosofering?

hvor mye respekt viste du andre i enkelte av dine tråder da??var ikke "fri-filosofering" når såpass mange,inkl psykiateren, reagerer.for min del ble abort og selvmordstrådene dine det som fikk begeret til å flyte over,men det er da ikke første gang du er krass mot andre!!!du er hevet litt over oss andre,mens vi må finne oss i nedrakking??(flere eksepler på det,uten at jeg gidder å ramse opp)

Annonse

Gjest trodde du hadde sluttet,jeg

Var det noe å bli støtt av da? Var jo bare noen tanker om en SAK (handlet ikke om PERSON slik all hetsen mot meg handler om).

du spurte han rett ut om det var noe i kritikken,og han svarte...Og tror nok flere så hans poeng.

og så det er sagt;han tok jo avstand fra at den kommentaren om han som ønsket deg død

Gjest trodde du hadde sluttet,jeg

du spurte han rett ut om det var noe i kritikken,og han svarte...Og tror nok flere så hans poeng.

og så det er sagt;han tok jo avstand fra at den kommentaren om han som ønsket deg død

mente nhd's tilbakemelding da du spurte rett ut om det var noe i kritikken som hadde kommet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...