Gå til innhold

"Fredag" på tv2 - hukommelsestap

Anbefalte innlegg

jasåsånnerdet
Skrevet

Noen som så innslaget med han med hukommelsestap?

Jeg ble akkurat for sen....Hadde veldig lyst å se det. Går det i reprise?

Er det for øvrig noen som har erfaring med hjerneblødning og hukommelsestap i familien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring på det med hjerneblødning og hukommelsestap, men ville bare komme med en liten ting - om du var interessert i å se "fredag" (finner det nemlig ikke på "programbladet" )

Jeg så på http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/ og hvis du ser heelt på høyresiden der.."få fri tilgang til SumoPLUSS i 24timer! Send SUMO til 1984(gratis gavekode)

Da får du i alle fall muligheten til å se det programmet..

(og nei - det er ikke ment som reklame eller noe, men en liten hjelp..for jeg var også interessert i å få sett "fredag")

Skrevet

Jeg har en del erfaring med hjerneblødning og hukommelsestap. Bestefaren min opplevde det. Han har blitt ganske god igjen, men kom seg aldri helt. Og det er vel også slik at det ofte er en del små endringer i hjernen knyttet til små infarkt selv om det ikke blir de store utfallene, slik at det er mange små skalder i tillegg. En god regel er at den tilstanden man ser 18 mnd etter hendelsen vil endres lite, men inntil da kan man trene seg mye opp. Hvor god en kan bli avhenger også hvor i hjernen blødningen eller infarktet rammer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...