Gå til innhold

Tåler dere fleip når dere sliter?

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å fungere sosialt, dvs. leke og fleipe med andre som andre gjør. Alle gjør jo ikke det, men mange fleiper med hverandre, slenger kommentarer osv. Jeg føler at jeg ikke har humoristisk sans fordi jeg forstår ikke denne formen for sosialt samvær. Jeg har ikke behov for å fleipe og slenge kommentarer. Jeg synes det kan virke barnslig å være slik i voksen alder, men det er mulig jeg er en tørrpinne der. Er det vanlig å være fleipete og flørtete i de fleste sosiale sammenhenger? Hvis man ikke er det, blir man oppfattet som overlegen og sur da? Jeg føler at det ligger noe "ondt" bak det andre sier og gjør. Jeg greier liksom ikke ta det som fleip. Er jeg paranoid da?

Fortsetter under...

For å kunne fleipe, spøke og være sosial med andre må jeg ha en viss posjon med energi. Når jeg sliter foretrekker jeg helst å være for meg selv. Men det kommer an på graden av det jeg sliter med, kan strekke meg langt for at andre skal synes jeg er ok å være sammen med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...