Gjest Borderline kanskje? Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er det noen som kan fortelle fra sitt eget ståsted hvordan denne sykdommen kan være. Jeg har i perioder et enormt sinne, føler oppgitthet, voldsom irritasjon, omtrent hater partneren min. Kan ha lyst til å knuse kopper og kar, ville ikke brydd meg om jeg fikk skåret meg opp i samme slengen. Jeg kan alikavel kose meg veldig med ungene mine og føler ro og voldsom glede med og rundt dem. Kan Borderline skille på mennesker? Mellom disse anfallene hvis jeg kan kalle dem det så har jeg igjen litt pågangsmot, håp om at forhold og partner skal bedre seg, kan le osv. En sak har jo to sider heter det men jeg skal ikke dra opp for mye fra fohold og partner nå. Kan det være så voldsomt med pms? Hvis dette er Borderline, kan vi da i slike dårlige perioder knekke i latter og få tilbake humøret sånn plutselig fordi noe koselig skjer, eller det dukker opp en mulig koselig ting rett om hjørnet osv. Kan Borderline forverres av ting, slik som et dårlig fungerende forhold eller er sykdommen som den er uansett? Hva er forhold som kan forverre en slik sykdom, og hva kan gjøre bedre. (utenom medesinering, tenker mer på ytre omstendigheter) Har vi Borderline hele livet eller kan vi f.eks. få dette i voksen alder? Jeg synes jeg kan være deprimert når jeg er alene men ha pågangsmot, humør, voldom arbeidslyst, smil og glede, men jeg får voldsomme problemer i forhold ser det ut til. Kan det være et resultat av Borderline? Jeg kan til tider være småhyper, men det skjer sjeldnere nå for tiden fordi jeg er veldig sliten av mye hard jobb i lange tider på jobben så jeg har blitt mye flinkere til å roe ned og tenke på meg selv. Men før kunne jeg ha veldig hypre perioder hvor jeg fikk kick av positiv jobbing og jobben som en gal og hadde nesten litt høyt turtall på hjerte og hjerne. Er dette sider av Borderline? Hvordan kan jeg finne ut om jeg har denne sykdommen? Kan det være pms? Hvordan finner jeg ut det? Jeg fikk diagnosen utbrenthet av legen min for en god stund tilbake. Føler jeg har fått jobbet med et stykke oppover nå, men kjenner på meg at alt ikke er som det skal. Det er noe som ikke er rett, jeg skjønner bare ikke hva. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324636-borderline-pms/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.