Gjest Utzlitt.. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei. Jeg er under behandling/utredning på DPS, hvor de har påvist bipolar lidelse. Medisin er ikke vurdert ennå. Jeg går nå på Zoloft 200mg x 1 og lamictal 400mg x 1. Når jeg står opp om morgenen og også utover dagen bruser det i kroppen min så mye at jeg blir utsltt samtidig. Dette fører også til flere "dupper" i løpet av dagen som gjør formen verre, men det er vanskelig å unngå fordi jeg er helt tappet for krefter. Jeg har fått vival 5mg i flere år, en ved legebytte får jeg nå kun en pr dag noe som er for lite når det virkelig står på i kroppen min. Denne medisinen gjør at jeg stabiliserer formen og blir i mye bedre humør og normal sosial. Jeg blir nektet doseøkning. Kan du bare gi meg en forklaring/vurdering av min form, og medisinbruk så hadde jeg satt veldig pris på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324656-bipolar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.