Gå til innhold

NHD - fra Efexor til Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Gjest depressio mentis

Efexor har gitt meg et nytt liv, men pga bivirkninger skal jeg bytte til Wellbutrin.

Jeg brukte 150 mg Efexor, har i 3 uker nå brukt bare 75 mg uten problemer. Nå har jeg trappet ned til 37,5 mg, og begynner å få trøbbel med svimmelhet, kvalme, liten matlyst og depresjon. Alt det fysiske skal jeg nok takle, men depresjonen synes jeg er ille.

Kan det være en ide å starte på Wellbutrin nå allerede - mens jeg trapper ned Efexor for å unngå at jeg blir ytterligere deprimert?

Min psykolog har ikke erfaring med Wellbutrin og det er lenge til neste time, derfor håper jeg du kan svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324658-nhd-fra-efexor-til-wellbutrin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...