Gå til innhold

Alene hjemme!

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes også at skiskyting er fabelaktig spennende, der kan jo alt snu seg på kort tid.

Min gamle mor er helt hekta, hun ser til og med på hopp. Hun er enke og bor alene, og hun synes det er mye selskap i å følge med i sport på TV. En synes jo liksom en blir kjent med utøverne!

Samboeren min er like idrettsinteressert som meg, og han elsker også fotball, noe jeg ikke gjør. Jeg kan kose meg med landskamper, ellers er jeg ikke så ivrig på fotball.

Men jeg kan se på et helt maratonløp fra start til mål og nyte hvert sekund!

Jeg tror min mor ser omtrent all sport på tv, men vinteridrett er det hun liker best.

Jeg var langt mer interessert i fotball før jeg fikk unger. Da reiste jeg hit og dit og så norsk seriefotball. Jeg fikk med meg en VM-kvalik også, Norge mot Nederland :)

Det negative med sportsinteressen er at jeg blir så utrolig grinete når det går dårlig. Slik som sist lørdag.. Da gikk alt galt :(

Skrevet

Jeg tror min mor ser omtrent all sport på tv, men vinteridrett er det hun liker best.

Jeg var langt mer interessert i fotball før jeg fikk unger. Da reiste jeg hit og dit og så norsk seriefotball. Jeg fikk med meg en VM-kvalik også, Norge mot Nederland :)

Det negative med sportsinteressen er at jeg blir så utrolig grinete når det går dårlig. Slik som sist lørdag.. Da gikk alt galt :(

''Det negative med sportsinteressen er at jeg blir så utrolig grinete når det går dårlig. Slik som sist lørdag''

Fullstendig enig. Og jeg må innrømme at jeg ble skuffet etter dagens 3-mil.

AneM1365380603
Skrevet

''Det negative med sportsinteressen er at jeg blir så utrolig grinete når det går dårlig. Slik som sist lørdag''

Fullstendig enig. Og jeg må innrømme at jeg ble skuffet etter dagens 3-mil.

Ja, 4. og 5. plass er skuffende når de har ligget i tet så lenge.

Da var det bare hopprenn igjen i dag, og alle hopper jo bra nå.

Gjest prust
Skrevet

Høres veldig deilig ut!

Kos deg!

Det var helt fantastisk å våkne av meg selv i ti-tida, og bare lytte til stillheten :-)

Skrevet

Det var helt fantastisk å våkne av meg selv i ti-tida, og bare lytte til stillheten :-)

;-) Vi har nok ganske ulike liv selv med familien hjemme. Jeg vpknet i halv ti-tida, og valgte å stå opp 10 minutter etter det for å vekke junior, slik at han ikke ligger våken alt for lenge i kveld;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...