Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Gjest en beundrer

''Husker ingen musikeren? Han var uten tvil den skarpeste og mest skriveføre av dem alle. En sånn mann burde være noe for ethvert forum. (og enhver kvinne)''

Det der kan vel diskuteres. Etter hva jeg husker var han den nest skarpeste, den nest mest skriveføre av dem alle, og nummer 2 på dolkvinnenes offisielle våt-drøm-liste.

Men det er jo ikke så halvgalt det heller.

Han var den skarpeste og meste skriveføre. Når det gjelder våt drøm-lista er det vanskelig å si, det finnes tross alt en del håpløse kjerringer her inne, men dog, han topper nok en del lister, vil jeg tro. Og det til tross for at han er som et barn nedentil.

50 cm og 3,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Du venter vel på at noen skal begynne å råflørte med deg igjen, din grabukk.

Skulle bare mangle. Han er jo mann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var den skarpeste og meste skriveføre. Når det gjelder våt drøm-lista er det vanskelig å si, det finnes tross alt en del håpløse kjerringer her inne, men dog, han topper nok en del lister, vil jeg tro. Og det til tross for at han er som et barn nedentil.

50 cm og 3,5 kg.

''Og det til tross for at han er som et barn nedentil.

50 cm og 3,5 kg.''

Og det medførte en del problemer, her er han fotografert i tollen på Fornebu:

http://cache.kotaku.com/assets/resources/2006/09/spinal_tap_security.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimre om før i tiden

Bebba?

Ja det er det nok. Har hun sluttet eller skiftet nick helt? Kunne godt tenkt meg å vite hvor hun ble av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Han var den skarpeste og meste skriveføre. Når det gjelder våt drøm-lista er det vanskelig å si, det finnes tross alt en del håpløse kjerringer her inne, men dog, han topper nok en del lister, vil jeg tro. Og det til tross for at han er som et barn nedentil.

50 cm og 3,5 kg.

Humor har han i hvert fall fortsatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

I likhet med Babette tror jeg det er Lion du tenker på. Hun kunne sette igang tråder bare for å provosere, spesielt på Foreldreforum (hvor de faste mødrene ikke er vanskelige å be). Typen "jeg lurer på om 5-åringen min burde få en piercing, hun har ikke bedt om det selv, men jeg synes det er så tøft..."

''"jeg lurer på om 5-åringen min burde få en piercing, hun har ikke bedt om det selv, men jeg synes det er så tøft..."

''

Jeg ler meg i hjel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Husker ingen musikeren? Han var uten tvil den skarpeste og mest skriveføre av dem alle. En sånn mann burde være noe for ethvert forum. (og enhver kvinne)''

Det der kan vel diskuteres. Etter hva jeg husker var han den nest skarpeste, den nest mest skriveføre av dem alle, og nummer 2 på dolkvinnenes offisielle våt-drøm-liste.

Men det er jo ikke så halvgalt det heller.

Førsteplassen var udiskutabel nemmelig, så den sier jeg ingen ting om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men hvis du traff kona di da du var cirka 17, betyr det at du ble smamen med en på f eks 13?? *grøss*

Jeg sa jo at det ikke var riktig, så nå må du følge med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo at det ikke var riktig, så nå må du følge med:-)

Nei, da du var 17 drev du jo og tafset på "gammeldamene" på 18... ;o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da du var 17 drev du jo og tafset på "gammeldamene" på 18... ;o))))

Hehe, helt riktig, jeg kjente ikke kona mi den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimre om før i tiden

Hehe, helt riktig, jeg kjente ikke kona mi den gangen.

Sto hun på avstand og fulgte med på tafsingen;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteplassen var udiskutabel nemmelig, så den sier jeg ingen ting om :-)

Voldsomt så mange menn som plutselig dukket opp på DOL, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle fall fra 1996 eller 1997 og til det ble nedlagt i 2000 eller 2001

Nei nei nei! Småpratet ble ikke startet så tidlig. DOL startet høsten 1996, jeg fant det i august 1997 og da var ikke Småprat startet ennå. Mulig det startet våren 1998? Men det varte ikke så lenge dessverre.

Men husker det hendte jeg ble sittende etter arbeidstid, særlig på fredager, og sulle på småprat og miste opptil flere busser før jeg rotet meg hjem. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At en legger merke til nickbytte betyr vel i grunnen at en oppholder seg for mye her..

Den nevnte ulven var nok her før min tid.

Jeg husker godt det første året jeg var her. Da var det ei som kalte seg for Barbie Star som hadde diverse innlegg. Mest sannsynlig var alt bare tull, men hun var morsom :) Hun uffet seg en gang over småbarnsmødrene her som tørker seg bak med våtservietter. Det var måten hun skreiv ting på jeg likte :)

Barbie Star ja - hun ga vel i alle fall inntrykk av ikke å ha så veldig mye mellom ørene?

Og det var ei som kalte seg Store-Kari tror jeg. En snodig sak med visstnok stoooore bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto hun på avstand og fulgte med på tafsingen;))

Nei, jeg kjente ikke henne som 17 åring og ikke er hun i fra samme området som meg er heller, hun er i fra en helt annet kant av landet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei! Småpratet ble ikke startet så tidlig. DOL startet høsten 1996, jeg fant det i august 1997 og da var ikke Småprat startet ennå. Mulig det startet våren 1998? Men det varte ikke så lenge dessverre.

Men husker det hendte jeg ble sittende etter arbeidstid, særlig på fredager, og sulle på småprat og miste opptil flere busser før jeg rotet meg hjem. :o)

Du har sikkert rett, jeg var her i fra ca. august 1998 og da eksisterte småprat, men de stengte ikke før i 2000 eller 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Vet ikke helt, jeg kjenner at jeg blir lei og har vurdert å kutte ut, men jeg tror det har med gammel vane å gjøre og at jeg "kjenner" endel her.

Nei nei nei du kan ikke kutte ut! Da hadde jeg kommet til å savne deg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mener jeg

Voldsomt så mange menn som plutselig dukket opp på DOL, da:-)

Det er jo trist hvis de er der da i ny og ne, men ikke gidder skrive på grunn av for lavt østrogennivå.

Det er noe med yin og yang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Førsteplassen var udiskutabel nemmelig, så den sier jeg ingen ting om :-)

He he, stemmer.

Ingen over, ingen på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...