Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg fikk ikke med meg dette med forfølgeren, men husker at hun var veldig forelsket og hadde ny samboer.

Amber Sun er nå gift med den nye samboeren og er lykkelig med ham. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Amber Sun er nå gift med den nye samboeren og er lykkelig med ham. :)

Det er fint! Men skjedde det noe spesielt som gjorde at hun forsvant hefra, det ble sagt noe i går om en forfølger - eller gikk hun bare lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Og hvordan var signaturen hans, husker du den?

"..............................."

Hehe jeg husker det imponerte meg at han _aldri_ glemte å ta med signaturen sin. Den var med på hvert eneste innlegg han skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

[quote name=Shira :o)' timestamp='1235863612' post='4101698]

Jeg mener at hun forsvant sammen med flere da den store omleggingen var. M.Angelica, Princess Peach mener jeg bl.a også at det var. En del forlot Dol uten å se så mye tilbake, mens noen av hos ble værende, om enn litt mindre aktiv i starten.

Ja jeg tror også det var grunnen til at de forsvant. Det var mange som forsvant rett etter omleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jo, hun ble vel ikke bare litt plaget, men regelrett forfulgt? Også kom hun seg ut av et forhold, og fikk ny kjæreste. Var veldig forelsket, mener jeg å huske, noe som fikk forfølgeren til å klikke.

Jøss det her husker ikke jeg i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo trist hvis de er der da i ny og ne, men ikke gidder skrive på grunn av for lavt østrogennivå.

Det er noe med yin og yang..

Vet ikke om jeg tog'an, men uansett synes jeg det er veldig hyggelig med menn her, men jeg savner ikke de lange krangletrådene som noen kaller diskusjon! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Nå merker jeg at jeg er litt smådement og ikke skjønner hvilket nick du sikter til, men jeg mener amber sun forsvant da DOL la om siden her for 2-3 år siden, go mange gikk ut og startet dette alternative forumet.

Jepp det er det jeg husker også. Kan absolutt ikke huske noe om en forfølger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Nei, det var ikke åpent for alle, bare de som hadde lagt inn bilde.

Jo øyegalleriet tror jeg var åpent for alle? Men dolgalleriet derimot var ikke åpent for alle,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det var et dolgalleri som var lukket, antageligvis med passord. Men der var jeg aldri.

Øyegalleriet ble opprettet veldig fort og folk bare sendte et øyebilde til xx som la det ut. Tror det var åpent uten passord.

Jepp slik husker jeg det også. Øyegalleriet var åpent for alle mens dolgalleriet måtte man ha passord til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tog'an, men uansett synes jeg det er veldig hyggelig med menn her, men jeg savner ikke de lange krangletrådene som noen kaller diskusjon! ;-)

Jeg tror at det jeg savner, er diskusjoner som virkelig er diskusjoner. Ikke bare en oppramsing av egne erfaringer. Jeg synes mange argumenterer veldig selvsentrert. Og angriper person og ikke sak om de møter motbør. ("Dette har vel ikke du opplevd, så hva kan du vite om det." "Jeg er motstander av kontantstøtte, for mine barn har begynt på skolen". Osv.)

Jeg savner at folk løfter blikket og ser litt ut over egen husstand. Ikke dermed sagt at alle er sånn, men det er en tendens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja jeg tror også det var grunnen til at de forsvant. Det var mange som forsvant rett etter omleggingen.

Ja det var en del, mens noen av oss ble. Jeg var nok for avhengig jeg, så jeg måtte bli ;o)

Jeg skravler nok mindre på Dol nå enn før, men det er rett og slett fordi jeg skravler andre plasser på nett nå, det gjorde jeg ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo øyegalleriet tror jeg var åpent for alle? Men dolgalleriet derimot var ikke åpent for alle,

Mulig du har rett, jeg husker ikke, men jeg tror at jeg aldri var inne på øyegalleriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Mulig du har rett, jeg husker ikke, men jeg tror at jeg aldri var inne på øyegalleriet.

Jeg har bilde av dine øyne vet du, men de var aldri lagt inn på øyegalleriet da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde av dine øyne vet du, men de var aldri lagt inn på øyegalleriet da :-)

Hehe, ja jeg vet at du har bilde av øynene mine.

Ble oppfordret til å legge inn bilde på galleriet av noen husker jeg, men jeg gjorde det aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er fint! Men skjedde det noe spesielt som gjorde at hun forsvant hefra, det ble sagt noe i går om en forfølger - eller gikk hun bare lei?

Hun er aktiv på et annet forum, der det er mange andre eks-dolere.

Jeg tror hun bare ble med i "dragsuget" da det var så mange som stakk etter omleggingen av dol. Men jeg husker ikke helt, jeg skal spørre henne. (Hun ble plaget av en med fire bokstaver en stund, men jeg tror ikke det var akkurat da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ghiant

Rosanna var frisk.

Jeg husker episoden med kjøring på gårdsplassen, men jeg husker ikke om det var Rosanna som hadde de innleggene.

Husker at hun skrev at hun fikk matlyst av en lukt som spredte seg i rommet og fant etter hvert ut at det var ei bille(?) som hadde blitt brent av lyspæra i lampa,........matlysta forvant..... hehe.

Rosanna slo seg sammen med Andor.

Der tar du feil. Rosanna slo seg ikke sammen med andor men med Sadisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...