Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola

Tror du det? Eller bare at de husker noe du ikke husker?

Jeg merker jo at det er visse ting jeg husker veldig godt, mens andre ting glir rett gjennom.

Ja, jeg tror nok at det har skjedd. Husker det var oppe som tema her inne for mange år siden, da noen alltid hadde mye info om andre.

Tenker ikke på noen her i denne tråden, altså, jeg er fullt ut inneforstått med at det er helt normalt å huske mer enn jeg gjør. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Hehe, jaggu var det ikke video av Mrxx, men som du ser så så sto det Mrxx med stor M, jeg skriver alltid med liten:-)

Ja, det er mange av oss som ikke fulgte normal praksis med stor forbokstav i navn da vi registrerte oss her...;-) Latskap? Forglemmelse?

Jeg synes også det er litt rart når folk her inne omtaler meg som Morsan ..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg godt. Hvis du vil ta til takke med ei gammal lørje.

Du er egentlig altfor gammel, men jeg har god fantasi, så jeg kan få deg 20 år yngre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange av oss som ikke fulgte normal praksis med stor forbokstav i navn da vi registrerte oss her...;-) Latskap? Forglemmelse?

Jeg synes også det er litt rart når folk her inne omtaler meg som Morsan ..;-)

Jeg har valgt liten bokstav med omhu:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg godt. Hvis du vil ta til takke med ei gammal lørje.

Jeg er også med på flørting med mrxx altså! Alt for å beholde det lille av testosteron som er igjen her! ;) vi må passe på så mrxx har det fint her inne!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er egentlig altfor gammel, men jeg har god fantasi, så jeg kan få deg 20 år yngre:-)

Det trengs ikke, du vil garantert ikke merke alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med på flørting med mrxx altså! Alt for å beholde det lille av testosteron som er igjen her! ;) vi må passe på så mrxx har det fint her inne!=)

Det er sant. For å unngå at han blir kjerring må vi klø ham litt på pikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også med på flørting med mrxx altså! Alt for å beholde det lille av testosteron som er igjen her! ;) vi må passe på så mrxx har det fint her inne!=)

Du er en klok kvinne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...