Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

Siden så mange er her, så trenger vi kanskje et slik sted også?

;-)

Syns du?

Noen ganger så blir rådene så ensidige. Altfor ensidige. Lesere blir presentert kun en side av en gitt sak- nemlig den trådstarter presenterer. Og basert på det så gir 10-15 samme råd- nemlig dump han. Da tror rådgiverne bygger opp under en konflikt i stedet for å hjelpe trådstarter i å se siturasjonen fra flere sider....

Noen gang sukker jeg bare og tenker "saueflokk"....

Så igjen... Diskusjon? Nei, jeg synes ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola

Nja. Man kunne velge. Du kunne diskutere med Goliath f.eks, og da gikk det som regel pent for seg. Nå var vi som regel særs enige, så ble ikke prøvd ut så mye da. Men han var et seriøst alternativ, som også likte litt slaktediskusjon med flisgubben og sør f.eks. Nest siste nevnte, var en særs usmakelig debattant, men man visste hva man fikk om man kastet seg inn i tråden.

Flisgubben og Sør var akkurat like usmaklige synes jeg. Og siden jeg synes at man skal kunne få bli med i en diskusjon uten å bli skjel ut etter noter, så hadde jeg ikke så sans.

Disse tok veldig mye plass her også, og hadde du først gått "i klinsj" med dem så fant de deg, liksom.

Det var forresten flere i den klanen der, da, både av kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Man kunne velge. Du kunne diskutere med Goliath f.eks, og da gikk det som regel pent for seg. Nå var vi som regel særs enige, så ble ikke prøvd ut så mye da. Men han var et seriøst alternativ, som også likte litt slaktediskusjon med flisgubben og sør f.eks. Nest siste nevnte, var en særs usmakelig debattant, men man visste hva man fikk om man kastet seg inn i tråden.

Sør er svært usmakelig og eier ikke empati eller forståelse for noe som helst. Han er svært firkantet og tror han sitter med fasitten på alt.

Flisgubben skriver som en lastebil og skjønner heller ikke hvorfor han ikke ble tatt helt seriøst.

Har hatt mange diskusjoner med disse to, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha! Andor husker jeg ikke... Husker det som et nick, men ikke hva han skrev eller sto for...

Jeg husker andor som ganske spydig og arrogant i diskusjoner. Og så mener jeg han vekslet mellom bokmål og nynorsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Før jeg fant dol kanskje? Kranglet med Sør, Mr.Kahn og Ulven, men husker ikke noe av Andor...?

Jeg har ikke vært her mer enn drøyt 3 år, men Andor husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Faktisk enig med deg. Jeg liker ikke at det er så puseaktig som det er nå for tiden. Riktignok var det noen som tok veldig av og ødela for sin egen argumentasjon, men det ga liv, det er det ingen tvil om.

Hendte jeg følte for å dra til en viss person fra Østfold, men var da bra for det, var det ikke?! Litt frisk blodstrøm? Hyggelig nå også, ellers ville jeg ikke vært her, men det er et kjærringforum.

Før hadde dol "alt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

Syns du?

Noen ganger så blir rådene så ensidige. Altfor ensidige. Lesere blir presentert kun en side av en gitt sak- nemlig den trådstarter presenterer. Og basert på det så gir 10-15 samme råd- nemlig dump han. Da tror rådgiverne bygger opp under en konflikt i stedet for å hjelpe trådstarter i å se siturasjonen fra flere sider....

Noen gang sukker jeg bare og tenker "saueflokk"....

Så igjen... Diskusjon? Nei, jeg synes ikke det.

Som sagt noen ganger nå, siden vi er her, så har vi det vel ganske greit.

Mange av oss bruker hue hardt og mye i løpet av dagen, og trenger å slappe av litt - og bruker DOL til det. Og da blir det kanskje ikke så "friske" diskusjoner, men hadde det vært helt ille her hadde vel ikke stedet hatt "livets rett"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør er svært usmakelig og eier ikke empati eller forståelse for noe som helst. Han er svært firkantet og tror han sitter med fasitten på alt.

Flisgubben skriver som en lastebil og skjønner heller ikke hvorfor han ikke ble tatt helt seriøst.

Har hatt mange diskusjoner med disse to, hehe.

Jeg likte Sør, jeg. Ikke hele tiden, men syntes han hadde en del for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som synes DOL har mistet snerten. Og da mrxx nevnte rosanna, tok jeg et søk på henne og holdt på å le meg ihjel. Det har rett og slett blitt kjedelig her, og innlegg av den typen hun skrev er akkurat det jeg savner.

Helt enig, det var veldig bra og med snert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Sør er svært usmakelig og eier ikke empati eller forståelse for noe som helst. Han er svært firkantet og tror han sitter med fasitten på alt.

Flisgubben skriver som en lastebil og skjønner heller ikke hvorfor han ikke ble tatt helt seriøst.

Har hatt mange diskusjoner med disse to, hehe.

Ja, de var utrolig underholdende! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo til tider ganske livlige diskusjoner, selv om det ikke dreier seg om Midt-Østen, da:-)

Særlig utroskapstråder startet av elskerinner har en tendens til å bli ganske livlige

Joda, men tamt i forhold til før. Det tåles ikke så veldig hard skriving før det går for hardt innpå enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Sør er svært usmakelig og eier ikke empati eller forståelse for noe som helst. Han er svært firkantet og tror han sitter med fasitten på alt.

Flisgubben skriver som en lastebil og skjønner heller ikke hvorfor han ikke ble tatt helt seriøst.

Har hatt mange diskusjoner med disse to, hehe.

Husker litt av sør - men kke flisgubben.

Men jeg husker også Prozac og .....hm... en til. Men der kommer jeg ikke på nicket.

Prozac har vi ikke sett på kjempelenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg har ikke vært her mer enn drøyt 3 år, men Andor husker jeg.

Gått glipp av en jeg skulle lagt merke til jeg, da altså. Har vært litt fra og til, må være grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel et forum her før min tid som het "småprat"?

Småprat eksisterte i flere år, men ble lagt ned, blant annet fordi noen planla selvmord sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg husker andor som ganske spydig og arrogant i diskusjoner. Og så mener jeg han vekslet mellom bokmål og nynorsk.

Husker han ikke. Ikke hva han sto for, og ikke at vi hadde noen diskusjoner. Må ha vært borte når han var her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg tok nettopp et søk på rosanna, og holdt på å le meg ihjel.

Skjønner godt du lo ;) Jeg fant dette:

"Jeg ser folket med Berthold i spissen avviser dette totalt, men jeg har en teori om at hvis man svelger sæden veldig fort og hard så kan den få så stor fart ned i magesekken, gjennom tarmsystemet og komme ut i avføringen eller urinen på en sånn måte at noe kan sprute inn skjedeinngangen og befrukte deg likevel! Mitt tips er derfor; sug aldri uten gummi i munnen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men tamt i forhold til før. Det tåles ikke så veldig hard skriving før det går for hardt innpå enkelte.

Jeg er helt enig. For mye hårsårhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Småprat eksisterte i flere år, men ble lagt ned, blant annet fordi noen planla selvmord sammen.

Uffda! Det høres alvorlig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...