Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Gjest Mimre om før i tiden

Dæven, nå pirrer du nysgjerrigheten min. Men jeg får styre meg.

Flisa var morsom, ja. Men vi burde ikke rope på henne, for hun ble hekta og måtte kutte ut helt, forsto jeg. Ulv i faarikal var også en kostelig skapning.

Ulv-i-faarikaal fortsatte som keinstein, ikke sant. Flisa husker jeg, men ikke Lion. Det er en annen jeg tenker på, men kan umulig huske nicket. En som alle kastet seg over og var ikke redd for å være mot alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Dæven, nå pirrer du nysgjerrigheten min. Men jeg får styre meg.

Flisa var morsom, ja. Men vi burde ikke rope på henne, for hun ble hekta og måtte kutte ut helt, forsto jeg. Ulv i faarikal var også en kostelig skapning.

At en legger merke til nickbytte betyr vel i grunnen at en oppholder seg for mye her..

Den nevnte ulven var nok her før min tid.

Jeg husker godt det første året jeg var her. Da var det ei som kalte seg for Barbie Star som hadde diverse innlegg. Mest sannsynlig var alt bare tull, men hun var morsom :) Hun uffet seg en gang over småbarnsmødrene her som tørker seg bak med våtservietter. Det var måten hun skreiv ting på jeg likte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv-i-faarikaal fortsatte som keinstein, ikke sant. Flisa husker jeg, men ikke Lion. Det er en annen jeg tenker på, men kan umulig huske nicket. En som alle kastet seg over og var ikke redd for å være mot alle.

Når du sier at alle kastet seg over henne kan det kanskje ha vært Solsikke eller Solsikkefrø? (De var to forskjellige). Husker du hva slags diskusjoner eller tema det dreide seg om, da?

Shandy var også en dame med bein i nesa, snill men røff i kantene. Men der er mange år siden hun var her. Hun var ikke redd for å stå alene, men jeg kan på ingen måte huske at alle kastet seg over henne. Hun var vel mer som en ledertype som folk hadde stor respekt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Når du sier at alle kastet seg over henne kan det kanskje ha vært Solsikke eller Solsikkefrø? (De var to forskjellige). Husker du hva slags diskusjoner eller tema det dreide seg om, da?

Shandy var også en dame med bein i nesa, snill men røff i kantene. Men der er mange år siden hun var her. Hun var ikke redd for å stå alene, men jeg kan på ingen måte huske at alle kastet seg over henne. Hun var vel mer som en ledertype som folk hadde stor respekt for.

Solsikkefrø husker jeg godt. Hun var ikke ei som laget krangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Nei, sånt er det fint lite av. Goliath og et par andre har forsøkt, men predatorene er borte.

Da det sto på, var det et svare hylekor som pep om at dette måtte ta slutt, for mye krangling, passet ikke på et legeforum, de måtte utestenges o.s.v.

Nå klages det over at det er bæsj, bleier og kjærligetssorg, null seriøs drittslenging og ingen interessante diskusjoner.

Men det er nok altså så enkelt at dol-damene har talt og fått viljen sin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At en legger merke til nickbytte betyr vel i grunnen at en oppholder seg for mye her..

Den nevnte ulven var nok her før min tid.

Jeg husker godt det første året jeg var her. Da var det ei som kalte seg for Barbie Star som hadde diverse innlegg. Mest sannsynlig var alt bare tull, men hun var morsom :) Hun uffet seg en gang over småbarnsmødrene her som tørker seg bak med våtservietter. Det var måten hun skreiv ting på jeg likte :)

''At en legger merke til nickbytte betyr vel i grunnen at en oppholder seg for mye her..''

Det kan være. Jeg er aldri her i arbeidstida og det kan lett gå en uke eller to uten at jeg har lyst til å kikke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg har vært her siden 1996 - på og av i perioder, med ulike nick.

Jeg savner absolutt ikke en del av disse svært sterke debatantene som nevnes nedover i tråden her. Mange av dem var forferdelige å si imot, de nølte ikke med å personangripe deg og la deg gjerne for hat om du gikk imot dem i en diskusjon.

Det var nok flere harde, lange tråder om "viktige" temaer, men fy søren - mange av dem var ubegripelig tomme i innhold allikevel.

Jeg tror DOL har funnet formen som et snillere og mildere forum nå, som man godt kan si favoriserer kvinner. Og det er helt greit. De som ønsker å diskutere Midtøsten, islam og "fred på jorden" gang på gang har andre steder de finner mer og mindre likesinnede.

(Og bare så det er sagt - jeg husker også endel nick som var både hyggelige og morsomme, da.)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimre om før i tiden

Når du sier at alle kastet seg over henne kan det kanskje ha vært Solsikke eller Solsikkefrø? (De var to forskjellige). Husker du hva slags diskusjoner eller tema det dreide seg om, da?

Shandy var også en dame med bein i nesa, snill men røff i kantene. Men der er mange år siden hun var her. Hun var ikke redd for å stå alene, men jeg kan på ingen måte huske at alle kastet seg over henne. Hun var vel mer som en ledertype som folk hadde stor respekt for.

Nei jeg husker ikke, men tror det dreide seg mye om hennes person. Hun brukte gjerne andre nick da hun skrev om følsomme ting, og måtte forsvare det. Tror egentlig at hun ble beskyldt for å være den ene og den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Nei, men hun fikk til tider mye pepper.

Ja, det fikk hun! Hun hadde ofte klager på folk rundt seg, og noen gikk sikkert lei. Jeg ble faktisk lei selv - spesielt av samboeren hennes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det fikk hun! Hun hadde ofte klager på folk rundt seg, og noen gikk sikkert lei. Jeg ble faktisk lei selv - spesielt av samboeren hennes ;)

''Jeg ble faktisk lei selv - spesielt av samboeren hennes ;)''

Det ble hun selv også. Det er ikke så lenge siden hun viset seg her, og da hadde hun kvittet seg med samboeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo menn dukker opp straks samfunn og politikk er tema. De styrer langt unna bæsjebleier og vaskemidler i allefall.

Ja, vi burde kanskje ha litt mer samfunnsdebatt her! Men det krever litt mer - jeg bruker DOL litt til og fra (og selvsagt også i lengre tidsrom om gangen) - og da er det litt mer vanskelig å engasjere seg i mer dyptgående tema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

''Jeg ble faktisk lei selv - spesielt av samboeren hennes ;)''

Det ble hun selv også. Det er ikke så lenge siden hun viset seg her, og da hadde hun kvittet seg med samboeren.

Det visste jeg ikke. Det kom ikke som noen bombe i allefall. Da hun fikk barn med han hadde hun plutselig to unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, vi burde kanskje ha litt mer samfunnsdebatt her! Men det krever litt mer - jeg bruker DOL litt til og fra (og selvsagt også i lengre tidsrom om gangen) - og da er det litt mer vanskelig å engasjere seg i mer dyptgående tema...

Jeg svarte selv utrolig kort i frp-tråden. Tror jeg kun svarte "nei", he he.

Vi får prøve å engasjere oss mer i slike temaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var da en for kort tid (les: 2-3 år?) siden også... Noe på Ra...? Vet ikke om hun er her under annet nick, men hun sluttet angivelig, fordi hun ble mobbet vekk.

Rosanna??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte selv utrolig kort i frp-tråden. Tror jeg kun svarte "nei", he he.

Vi får prøve å engasjere oss mer i slike temaer!

Og jeg svarte ikke en gang!

Burde vel ha gjort det - jeg stemmer altså ikke FRP - men jeg orket ikke engasjere meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Rosanna??

Ja? Om du vet en het Rosanna, så var det nok henne. Tror siste sak hun fikk pøn for var at ungen(e?) kjørte motorsykkel inne på gården uten hjelm...? Husker du det?

Avskjed på grått papir, og borte var hun. Med det nicket i alle fall. Kul dame, selv om jeg ikke var enig i alt - jordnær og ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Og jeg svarte ikke en gang!

Burde vel ha gjort det - jeg stemmer altså ikke FRP - men jeg orket ikke engasjere meg....

''Burde vel ha gjort det - jeg stemmer altså ikke FRP - men jeg orket ikke engasjere meg....''

Jeg tror faktisk at DOL også i så henseende har sin misjon - som adspredelse, som et lett og underholdende sted, hvor man _ikke_ trenger å engasjere seg så voldsomt.

For - mange har "heavy" oppgaver på dagtid, med ansvarsfulle jobber og et hektisk liv, da kan det være himla deilig å slippe å være superengasjert også her.

Tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja? Om du vet en het Rosanna, så var det nok henne. Tror siste sak hun fikk pøn for var at ungen(e?) kjørte motorsykkel inne på gården uten hjelm...? Husker du det?

Avskjed på grått papir, og borte var hun. Med det nicket i alle fall. Kul dame, selv om jeg ikke var enig i alt - jordnær og ærlig.

Jeg har hørt om henne. En beryktet doler ble det sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...