Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Hehe, sant det, men hun var kranglete.

Javisst var hun kranglete, og kanskje hun ble provosert av enkelte mødre som bare gjorde de riktige tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Jeg har vært her drøyt tre år, og kan ikke huske noen skikkelige krangelfanter, bortsett fra Sør.

Det skulle vært flere menn her. Kanskje de blir skremt bort av alle husmortrådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her drøyt tre år, og kan ikke huske noen skikkelige krangelfanter, bortsett fra Sør.

Det skulle vært flere menn her. Kanskje de blir skremt bort av alle husmortrådene.

Hvis du har så kort ansiennitet har du nok gått glipp av Lion. Eller Lionn som hun kalte seg etter et par utkastelser som førte til at nicket ble sperret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har så kort ansiennitet har du nok gått glipp av Lion. Eller Lionn som hun kalte seg etter et par utkastelser som førte til at nicket ble sperret.

Var det ikke n x 5 etterhvert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Hvis du har så kort ansiennitet har du nok gått glipp av Lion. Eller Lionn som hun kalte seg etter et par utkastelser som førte til at nicket ble sperret.

Men det var da en for kort tid (les: 2-3 år?) siden også... Noe på Ra...? Vet ikke om hun er her under annet nick, men hun sluttet angivelig, fordi hun ble mobbet vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke n x 5 etterhvert da?

Hehe, som knuter i russelua, en ny n for hver utkastelse? Det er mulig, og i så fall typisk Lion, slik jeg husker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Hvis du har så kort ansiennitet har du nok gått glipp av Lion. Eller Lionn som hun kalte seg etter et par utkastelser som førte til at nicket ble sperret.

Jeg hadde noen innlegg her flere år før, men logget av straks jeg fikk svar på det jeg lurte på ;) Jeg synes jeg har vært her så lenge, så det er rart at det bare er fast i tre år.

Det er mange personligheter som er borte fra mitt første år her. Bl annet Angelica, Gemini, Laguna, Peach og flisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen innlegg her flere år før, men logget av straks jeg fikk svar på det jeg lurte på ;) Jeg synes jeg har vært her så lenge, så det er rart at det bare er fast i tre år.

Det er mange personligheter som er borte fra mitt første år her. Bl annet Angelica, Gemini, Laguna, Peach og flisa.

Laguna, ja! Hun var artig! Vi traff hverandre en gang - nesten! Vi fant ut dagen etter at vi hadde vært på samme plen i en times tid - og satt trolig bare 5-10 meter fra hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her drøyt tre år, og kan ikke huske noen skikkelige krangelfanter, bortsett fra Sør.

Det skulle vært flere menn her. Kanskje de blir skremt bort av alle husmortrådene.

Hvordan kan vi få flere menn hit? Er enig i at kjønnsbalansen burde vært litt bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen innlegg her flere år før, men logget av straks jeg fikk svar på det jeg lurte på ;) Jeg synes jeg har vært her så lenge, så det er rart at det bare er fast i tre år.

Det er mange personligheter som er borte fra mitt første år her. Bl annet Angelica, Gemini, Laguna, Peach og flisa.

Av de du nevner er det bare flisa jeg hadde et "forhold" til. Men hun er dypt savnet. Det er også Valnøtt, en etter mitt syn fantastisk fascinerende og klok person. Og morsom, ikke minst.

Det er også ei som skrev under fast nick for noen år siden som fortsatt er her i ny og ne, men som aldri bruker nick, bare sånn a la "kan dette gå bra". Jeg husker særlig hvor umåtelig forelsket hun var i naboen, men det har visst kjølnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Laguna, ja! Hun var artig! Vi traff hverandre en gang - nesten! Vi fant ut dagen etter at vi hadde vært på samme plen i en times tid - og satt trolig bare 5-10 meter fra hverandre :-)

Oj, det var spesielt :) De var ganske festlige de jeg nevnte. De laget mye liv i allefall, uten å være frekke mot noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hvordan kan vi få flere menn hit? Er enig i at kjønnsbalansen burde vært litt bedre...

Jeg ser jo menn dukker opp straks samfunn og politikk er tema. De styrer langt unna bæsjebleier og vaskemidler i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Av de du nevner er det bare flisa jeg hadde et "forhold" til. Men hun er dypt savnet. Det er også Valnøtt, en etter mitt syn fantastisk fascinerende og klok person. Og morsom, ikke minst.

Det er også ei som skrev under fast nick for noen år siden som fortsatt er her i ny og ne, men som aldri bruker nick, bare sånn a la "kan dette gå bra". Jeg husker særlig hvor umåtelig forelsket hun var i naboen, men det har visst kjølnet.

Det er vel ikke mer enn et par måneder siden Valnøtt forsvant. Kanskje hun er her under andre nick nå og da. Jeg legger av og til merke til når andre bytter nick, og har registrert at noen av de faste har gjort det den senere tid.

Flisa var skikkelig morsom til tider, og absolutt ikke redd for å si akkurat det hun tenkte der og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan vi få flere menn hit? Er enig i at kjønnsbalansen burde vært litt bedre...

Jeg må innrømme at jeg ikke savner flere menn her så veldig. Greit nok med flere, men ok at det ikke tar av helt med biler og fotbll og slikt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg må innrømme at jeg ikke savner flere menn her så veldig. Greit nok med flere, men ok at det ikke tar av helt med biler og fotbll og slikt;-)

Jeg har av og til stusset over at det ikke nevnes når Norge gjør det bra i idrett ;)

Det er mange personligheter innen norsk idrett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst var hun kranglete, og kanskje hun ble provosert av enkelte mødre som bare gjorde de riktige tingene?

Det tror jeg også, har inntrykk av at det skulle lite til å erte disse og det var endel "perfekte" der. Ser ikke bort i fra at endel er det fortsatt, men jeg vet ikke, er aldri på det forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke det faste akkurat nå :-)

Jeg ser jo menn dukker opp straks samfunn og politikk er tema. De styrer langt unna bæsjebleier og vaskemidler i allefall.

Ja, det er lenge mellom tråder av denne typen:

"Hvor mye vind tåler båten din før du må reve storseilet på kryssen?"

"Hvilket kaliber synes du er best på rådyrjakt?"

"Hvilke fjellski er best til toppturer?"

Så lenge hovedtemaene er variasjoner over: Bør jeg føle meg oversett? Har jeg grunn til å være sur? Bør jeg klage? Kunsten å bli forurettet osv osv, vil menn holse seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, det er lenge mellom tråder av denne typen:

"Hvor mye vind tåler båten din før du må reve storseilet på kryssen?"

"Hvilket kaliber synes du er best på rådyrjakt?"

"Hvilke fjellski er best til toppturer?"

Så lenge hovedtemaene er variasjoner over: Bør jeg føle meg oversett? Har jeg grunn til å være sur? Bør jeg klage? Kunsten å bli forurettet osv osv, vil menn holse seg unna.

De to øverste forslagene er nesten utenkelig her inne, men den siste ville engasjert dol-damer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke mer enn et par måneder siden Valnøtt forsvant. Kanskje hun er her under andre nick nå og da. Jeg legger av og til merke til når andre bytter nick, og har registrert at noen av de faste har gjort det den senere tid.

Flisa var skikkelig morsom til tider, og absolutt ikke redd for å si akkurat det hun tenkte der og da ;)

Dæven, nå pirrer du nysgjerrigheten min. Men jeg får styre meg.

Flisa var morsom, ja. Men vi burde ikke rope på henne, for hun ble hekta og måtte kutte ut helt, forsto jeg. Ulv i faarikal var også en kostelig skapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...