Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Var ikke øyegalleriet åpent for alle til å se?

Jeg tror det var øyegalleriet vi fikk tilgang til etter å ha bidratt med et øyebilde av oss selv. Det skulle postes til en bruker som var administrator, så fikk vi adressen. Tror jeg. Skal ikke banne på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Gjest vær litt forsiktig

Det var Rubia jeg siktet til i et annet innlegg her. Var det ikke hun som forelsket seg i naboen (bonde) og de ble et par?

Hun skriver her av og til uten nick. Og så vidt jeg har oppfattet er hun veldig lei og ulykkelig i forholdet. Har hatt masse innlegg om hvorvidt hun skal ta spranget og flytte.

Jeg visste ikke at hun ble mobbet vekk. Det forklarer i så fall hvorfor hun sjelden bruker nick.

Synes du skal være forsiktig med å koble nye historier med gamle nick. Det er outing for de som også kan legge to og to sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg nesten ikke, mener man måtte sende inn bilde til en eller annen for å få tilgang.

Var det ikke et sånn vanlig bildegalleri også, da? Der måtte man i alle fall identifisere seg selv for å være med.

Det var et dolgalleri som var lukket, antageligvis med passord. Men der var jeg aldri.

Øyegalleriet ble opprettet veldig fort og folk bare sendte et øyebilde til xx som la det ut. Tror det var åpent uten passord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker vagt den tråden om motorsykkelbruk for barn, men oppfattet det ikke som at hun ble mobbet bort. Heller det at hun ble snurt pga at det hun trodde var en morsom historie var noe som en del reagerte negativt på.

Men mulig det har vært mange slike episoder, slik at det var summen av alt som gjorde at hun valgte å slutte.

Jeg kan umulig ha lest den tråden i det hele tatt, og det kan jo stemme siden jeg er veldig av og på og sjelden gidder å lese om barneoppdragelse. Men det er både synd og rart at hun kunne bli så snurt at hun forsvant for godt.

Eller nicket hennes, rettere sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Om du vet en het Rosanna, så var det nok henne. Tror siste sak hun fikk pøn for var at ungen(e?) kjørte motorsykkel inne på gården uten hjelm...? Husker du det?

Avskjed på grått papir, og borte var hun. Med det nicket i alle fall. Kul dame, selv om jeg ikke var enig i alt - jordnær og ærlig.

Rosanna var frisk.

Jeg husker episoden med kjøring på gårdsplassen, men jeg husker ikke om det var Rosanna som hadde de innleggene.

Husker at hun skrev at hun fikk matlyst av en lukt som spredte seg i rommet og fant etter hvert ut at det var ei bille(?) som hadde blitt brent av lyspæra i lampa,........matlysta forvant..... hehe.

Rosanna slo seg sammen med Andor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Du skrev:

"Nemlig, og dette var ikke hyggelig i det heletatt, for _om_ man skulle være så "dum" at man blandet seg i diskusjonen, så fikk man virkelig høre det."

Akkurat det jeg syns var ekstra hyggelig med dol på den tiden ;-)

Denne skulle sikkert være svar til meg?

OK, hvis du synes det var fint å bli skjelt ut, så har vi rett og slett ulike måter å diskutere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Hæ? Jeg tror ikke jeg helt skjønner hva du mener, jeg.

Denne havnet under hovedinnlegget, av en eller annen grunn..

Du skrev:

"Nemlig, og dette var ikke hyggelig i det heletatt, for _om_ man skulle være så "dum" at man blandet seg i diskusjonen, så fikk man virkelig høre det."

Akkurat det jeg syns var ekstra hyggelig med dol på den tiden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Det var et dolgalleri som var lukket, antageligvis med passord. Men der var jeg aldri.

Øyegalleriet ble opprettet veldig fort og folk bare sendte et øyebilde til xx som la det ut. Tror det var åpent uten passord.

OK, du har sikkert rett. Jeg var ikke med noe sted, så jeg har ikke helt opplevd dette. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosanna var frisk.

Jeg husker episoden med kjøring på gårdsplassen, men jeg husker ikke om det var Rosanna som hadde de innleggene.

Husker at hun skrev at hun fikk matlyst av en lukt som spredte seg i rommet og fant etter hvert ut at det var ei bille(?) som hadde blitt brent av lyspæra i lampa,........matlysta forvant..... hehe.

Rosanna slo seg sammen med Andor.

Ja, det var en del par i dol-gamledager. I tillegg til de mer offisielle dol-treffene, så mener jeg å huske at det var noen som var svært så aktive med å arrangere egne, små treff. Som av og til ble fulltreffere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Rosanna var frisk.

Jeg husker episoden med kjøring på gårdsplassen, men jeg husker ikke om det var Rosanna som hadde de innleggene.

Husker at hun skrev at hun fikk matlyst av en lukt som spredte seg i rommet og fant etter hvert ut at det var ei bille(?) som hadde blitt brent av lyspæra i lampa,........matlysta forvant..... hehe.

Rosanna slo seg sammen med Andor.

Ha-ha! Andor husker jeg ikke... Husker det som et nick, men ikke hva han skrev eller sto for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Rosanna var frisk.

Jeg husker episoden med kjøring på gårdsplassen, men jeg husker ikke om det var Rosanna som hadde de innleggene.

Husker at hun skrev at hun fikk matlyst av en lukt som spredte seg i rommet og fant etter hvert ut at det var ei bille(?) som hadde blitt brent av lyspæra i lampa,........matlysta forvant..... hehe.

Rosanna slo seg sammen med Andor.

''Rosanna slo seg sammen med Andor.''

Eh, sånn i RL altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Diskusjoner???

Det jeg synes å se er at en DOLer ber om råd- og alle svarer det samme- feks dump han. ;-)

Så diskusjon? Nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Diskusjoner???

Det jeg synes å se er at en DOLer ber om råd- og alle svarer det samme- feks dump han. ;-)

Så diskusjon? Nei...

Siden så mange er her, så trenger vi kanskje et slik sted også?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Denne skulle sikkert være svar til meg?

OK, hvis du synes det var fint å bli skjelt ut, så har vi rett og slett ulike måter å diskutere på.

Nja. Man kunne velge. Du kunne diskutere med Goliath f.eks, og da gikk det som regel pent for seg. Nå var vi som regel særs enige, så ble ikke prøvd ut så mye da. Men han var et seriøst alternativ, som også likte litt slaktediskusjon med flisgubben og sør f.eks. Nest siste nevnte, var en særs usmakelig debattant, men man visste hva man fikk om man kastet seg inn i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en del par i dol-gamledager. I tillegg til de mer offisielle dol-treffene, så mener jeg å huske at det var noen som var svært så aktive med å arrangere egne, små treff. Som av og til ble fulltreffere...

Det var endel doltreff, både av større og mindre art. Jeg har aldri vært på noen av dem. Dette har dødd helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha! Andor husker jeg ikke... Husker det som et nick, men ikke hva han skrev eller sto for...

Han skrev veldig bra og hadde sterke meninger. Han er vel den som var den beste. Rart du ikke husker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Han skrev veldig bra og hadde sterke meninger. Han er vel den som var den beste. Rart du ikke husker han.

Før jeg fant dol kanskje? Kranglet med Sør, Mr.Kahn og Ulven, men husker ikke noe av Andor...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosanna var frisk.

Jeg husker episoden med kjøring på gårdsplassen, men jeg husker ikke om det var Rosanna som hadde de innleggene.

Husker at hun skrev at hun fikk matlyst av en lukt som spredte seg i rommet og fant etter hvert ut at det var ei bille(?) som hadde blitt brent av lyspæra i lampa,........matlysta forvant..... hehe.

Rosanna slo seg sammen med Andor.

Jeg tok nettopp et søk på rosanna, og holdt på å le meg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev:

"Nemlig, og dette var ikke hyggelig i det heletatt, for _om_ man skulle være så "dum" at man blandet seg i diskusjonen, så fikk man virkelig høre det."

Akkurat det jeg syns var ekstra hyggelig med dol på den tiden ;-)

Faktisk enig med deg. Jeg liker ikke at det er så puseaktig som det er nå for tiden. Riktignok var det noen som tok veldig av og ødela for sin egen argumentasjon, men det ga liv, det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...