Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Nei, her inne er det utrolig mange både velutdannede og særdeles skarpe (kvinne)hjerner, så det er i alle fall ikke min mening å få "oss" til å være grunne og kjedelige!

Men - jeg tror ikke vi _alltid_ skal tro at vi MÅ være intellektuelle og skarpsindige og "på allerten" for å være verdt noe, diskusjoner om samlivsproblematikk og bleier og "han-sa-jeg-sa-vi-mente-ikke"-greier er også helt greit.

At DOL har blitt et slik sted det framstår som nå, tror jeg er et resultat av at vi _trenger_ et "fristed". Rett og slett.

Jeg er helt enig med deg! Jeg liker DOL slik det er, og det er jo også derfor jeg bruker såpass mye tid her som jeg faktisk gjør.

Jeg trives her, rett og slett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Jeg også!

Jeg storkoser meg i stua alene - sitter med en boks Newcastle øl og har spist opp en hel pose med Cashewnøtter m/salt og pepper - men droppet å lage og spise middag da det plutselig gikk opp for meg at jeg rett og slett ikke trengte å lage middag!!!!

Jeg er også gressenke nå, men junior er hjemme, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Enig, særlig de trådene som flyter ut litt og har masse morsomme kommentarer:-)

Ja, det er vel de trådene jeg trives best i :o) Dol er et fint fristed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du klarer å nyte alenetiden :o) Jeg har rødvinen min her, men fortjener ikke å spise noe etter all sjokoladen som er spist de siste dagene ;o( Plutselig er jeg blitt så søtsugen... Det har vart en uke. Min kjære var så "snill" å komme hjem med en 200 grams firkløver. Den forsvant kjapt... Dagen før spiste jeg en på 100 gram. Noen dager før spiste jeg en hel kartong med kokosruller.

En KARTONG med kokosruller!!!

Håper ikke kartongen var så himla stor da.... Høres egentlig litt kvalmende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Om du vet en het Rosanna, så var det nok henne. Tror siste sak hun fikk pøn for var at ungen(e?) kjørte motorsykkel inne på gården uten hjelm...? Husker du det?

Avskjed på grått papir, og borte var hun. Med det nicket i alle fall. Kul dame, selv om jeg ikke var enig i alt - jordnær og ærlig.

haha - jeg husker Rubia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, der kunne man chatte, vet du!

Dessverre gikk det litt av skaftet, så det ble av ulike årsaker stengt.

Jeg visste ikke at en kunne chatte der. Trodde det bare var et forum med rett og slett småprat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

...og skriver under på denne også:-)

Jeg savner ikke Midt-Østen-debattene i det hele tatt. jeg tar gjerne en god diskusjon om politikk etc, men jeg synes at mange av debattene her var på skikkelig lavmål og med masse drittslenging. Jeg gidder ikke politiske diskusjoner for å "vinne" debatten, men for å reflektere mer over temaene.

''men jeg synes at mange av debattene her var på skikkelig lavmål og med masse drittslenging.''

Nemlig, og dette var ikke hyggelig i det heletatt, for _om_ man skulle være så "dum" at man blandet seg i diskusjonen, så fikk man virkelig høre det.

Nei, takke meg til å diskutere skikkelige i RL! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der kunne man chatte, vet du!

Dessverre gikk det litt av skaftet, så det ble av ulike årsaker stengt.

Jeg fikk aldri med meg Småprat - enten ble det nedlagt før jeg ble aktiv, ellers så var jeg mer selektiv på forumene i min pure dol-ungdom - det gikk vel helst på Graviditet og Foreldre-forum de første årene :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg er helt enig med deg! Jeg liker DOL slik det er, og det er jo også derfor jeg bruker såpass mye tid her som jeg faktisk gjør.

Jeg trives her, rett og slett :-)

Og da har DOL sin "misjon". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En KARTONG med kokosruller!!!

Håper ikke kartongen var så himla stor da.... Høres egentlig litt kvalmende ut!

Kartong = høres ut som en halv palle *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235859359' post='4101521]

Gressenkeforum, dette ;-)

Jeg er også gressenke. Jeg sitter aldri her og surrer når darlingen er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235859359' post='4101521]

Gressenkeforum, dette ;-)

Gressenkeforum ja! Jeg er med!

Høres egentlig litt trist ut... men jeg har det greit i kveld, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

En KARTONG med kokosruller!!!

Håper ikke kartongen var så himla stor da.... Høres egentlig litt kvalmende ut!

Jeg spiste første ladning den ene dagen, og resten til frokost dagen etter. Det var himla godt altså. Jeg har ikke sett slike kokosruller før. Det er som kokosboller, bare en annen fasong. Da jeg hadde tre igjen var jeg litt småkvalm, så da fikk snuppa mi to ;) Alle de andre ble smugspist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at en kunne chatte der. Trodde det bare var et forum med rett og slett småprat :)

Øyegalleri var det også. Et galleri der dolere la ut bilder av øyenpartiet sitt *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg visste ikke at en kunne chatte der. Trodde det bare var et forum med rett og slett småprat :)

Nei, det var chat, man så hvem som var pålogget, og husker jeg ikke feil fikk man også velge seg en farge man skrev med.

Dette er jo leeeeenge siden, da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235859515' post='4101530]

Øyegalleri var det også. Et galleri der dolere la ut bilder av øyenpartiet sitt *hehe*

Øyegalleriet er også noe jeg bare har hørt om. Før min tid det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg fikk aldri med meg Småprat - enten ble det nedlagt før jeg ble aktiv, ellers så var jeg mer selektiv på forumene i min pure dol-ungdom - det gikk vel helst på Graviditet og Foreldre-forum de første årene :-D

Jeg husker ikke akkurat når det ble nedlagt, men jeg tror ikke det varte så veldig lenge.

Mener at det først ble stengt på natta, men så ble det helt nedlagt. Og da kom meldinger inn, vel?

Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''men jeg synes at mange av debattene her var på skikkelig lavmål og med masse drittslenging.''

Nemlig, og dette var ikke hyggelig i det heletatt, for _om_ man skulle være så "dum" at man blandet seg i diskusjonen, så fikk man virkelig høre det.

Nei, takke meg til å diskutere skikkelige i RL! :-)

Jeg er en av de som synes DOL har mistet snerten. Og da mrxx nevnte rosanna, tok jeg et søk på henne og holdt på å le meg ihjel. Det har rett og slett blitt kjedelig her, og innlegg av den typen hun skrev er akkurat det jeg savner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...