Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke akkurat når det ble nedlagt, men jeg tror ikke det varte så veldig lenge.

Mener at det først ble stengt på natta, men så ble det helt nedlagt. Og da kom meldinger inn, vel?

Hm...

Småprat eksisterte i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Skjønner godt du lo ;) Jeg fant dette:

"Jeg ser folket med Berthold i spissen avviser dette totalt, men jeg har en teori om at hvis man svelger sæden veldig fort og hard så kan den få så stor fart ned i magesekken, gjennom tarmsystemet og komme ut i avføringen eller urinen på en sånn måte at noe kan sprute inn skjedeinngangen og befrukte deg likevel! Mitt tips er derfor; sug aldri uten gummi i munnen!"

*hehe* Den teorien er i grunnen god...! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Fikk du med deg at du og Lillemus ble avslørt i går da? Og at Babette og jeg laget film om påsketuren deres, da Lillemus fikk bondeanger og lukket kjeften, så vesle-mrxx måtte spjelkes med trefliser fra peisen?

Haha. Sånn vil jeg også huske den historien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg husker andor som ganske spydig og arrogant i diskusjoner. Og så mener jeg han vekslet mellom bokmål og nynorsk.

He-he, morsomt hvordan vi husker "gamle" brukere: Andor husker jeg som svært tørrvittig, saklig og hardtslående - uten å bli ufin. Og alltid på nynorsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du lo ;) Jeg fant dette:

"Jeg ser folket med Berthold i spissen avviser dette totalt, men jeg har en teori om at hvis man svelger sæden veldig fort og hard så kan den få så stor fart ned i magesekken, gjennom tarmsystemet og komme ut i avføringen eller urinen på en sånn måte at noe kan sprute inn skjedeinngangen og befrukte deg likevel! Mitt tips er derfor; sug aldri uten gummi i munnen!"

* Ler så jeg hoster"

Ja, dette var sannelig en dame etter min smak. Og veldig opptatt av hr. Grünfeldt. Han er vel død nå. Husker det var han som var sexspert første gang jeg forvillet meg hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et dolgalleri som var lukket, antageligvis med passord. Men der var jeg aldri.

Øyegalleriet ble opprettet veldig fort og folk bare sendte et øyebilde til xx som la det ut. Tror det var åpent uten passord.

Jeg kom ikke inn der, så det var nok et passord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

har du ikke vært her lenger? :-) Synes du har vært her lenge:-)

Ja, jeg også synes jeg har vært her lenger enn det. Skreiv litt nå og da før det, men kunne gå år mellom hver gang.

Jeg er ganske sikker på at jeg dukka opp fast her da den minste var noen få mnd. Med et annet nick. Ave-M kom til ikke så lenge etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendte jeg følte for å dra til en viss person fra Østfold, men var da bra for det, var det ikke?! Litt frisk blodstrøm? Hyggelig nå også, ellers ville jeg ikke vært her, men det er et kjærringforum.

Før hadde dol "alt".

Det er uten tvil et kjerringforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, morsomt hvordan vi husker "gamle" brukere: Andor husker jeg som svært tørrvittig, saklig og hardtslående - uten å bli ufin. Og alltid på nynorsk.

Ja, han var en markant profil og hadde mye inne - men kunne være arrogant. Når det er sagt, gjør ikke det så mye hvis det ligger humor i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte Sør, jeg. Ikke hele tiden, men syntes han hadde en del for seg.

Ingen tvil om at Sør kunne mye og hadde mye kunnskap, men når du ikke klarer å bruke det skikkelig blir det bare dumt. Han har jeg absolutt ikke sansen for. Han svarer som han har fasitten på alt, uansett hva som ble diskutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker litt av sør - men kke flisgubben.

Men jeg husker også Prozac og .....hm... en til. Men der kommer jeg ikke på nicket.

Prozac har vi ikke sett på kjempelenge.

Prozac var også frisk, han la ikke noe i mellom, hehe. Han forsvant plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det mye mimring på en lørdagskveld. Jeg har vært på DOL siden 1998 (under ulike nick) og jeg husker alle nickene det har vært snakk om nedover i trådene her...

Jeg er enig med dem som sier at DOL har flatet ut litt - før var det mange heftige diskusjoner, og en del usmakelige mennesker det var moro å diskutere med bare for diskusjonens skyld... Nå skriver jeg midre her inne, men det hender da det glimter til med noen interessante tråder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke åpent for alle, bare de som hadde lagt inn bilde.

Men øyegalleriet var åpent for alle en stund.

Jeg husker spesielt at flisa opererte med to bilder, det ene med tittelen "flisa som har pønta seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det? Hm...

OK, jeg brukte det ikke mye, så det kan være derfor jeg ikke husker.

I alle fall fra 1996 eller 1997 og til det ble nedlagt i 2000 eller 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...