Gå til innhold

Finnes det diskusjoner som før i tiden


Gjest Mimre om før i tiden

Anbefalte innlegg

Så ALT er likevel ikke stort på deg, da? ;-)

Bare nicket som har liten størrelse ja, må jo prøve å dempe det litt, må være noe motvekt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 355
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • morsan

    37

  • Babette

    36

  • AneM1365380603

    35

Mest aktive i denne tråden

Den dama gir deg brannsår, om du ikke passer deg ;-)

Babette har det bare i kjeften, spiser sånne til frokost:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Babette har det bare i kjeften, spiser sånne til frokost:-)

Hihi! Pøh! Når jeg blir lesbisk, skal jeg prøve meg på Babette! Du er bare misunnelig, du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babette har det bare i kjeften, spiser sånne til frokost:-)

Ja, jeg har det bare i kjeften og er en støver til å gape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. trodde du hadde hatt samme kone siden du var 17 eller noe slikt.

Ikke helt riktig, men Babette er eldre enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt riktig, men Babette er eldre enn henne.

Det kan ikke være mye. Innbiller meg at du & Babette er omtrent like gamle (unge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være mye. Innbiller meg at du & Babette er omtrent like gamle (unge).

Det er riktig og det betyr at kona er yngre enn henne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det er riktig og det betyr at kona er yngre enn henne:-)

Er ikke kona di ca 20 år yngre enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være mye. Innbiller meg at du & Babette er omtrent like gamle (unge).

Forøvrig har jeg og Babette festet på minst ett og samme sted i alle fall i de samme områdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er riktig og det betyr at kona er yngre enn henne:-)

...men hvis du traff kona di da du var cirka 17, betyr det at du ble smamen med en på f eks 13?? *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Var det henne?

Nei jeg husker ikke, men tror det dreide seg mye om hennes person. Hun brukte gjerne andre nick da hun skrev om følsomme ting, og måtte forsvare det. Tror egentlig at hun ble beskyldt for å være den ene og den andre.

Bebba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et dolgalleri som var lukket, antageligvis med passord. Men der var jeg aldri.

Øyegalleriet ble opprettet veldig fort og folk bare sendte et øyebilde til xx som la det ut. Tror det var åpent uten passord.

Dolgalleriet eksisterte jo lenge. Bassisten hadde oversikten der. Men han ble jo sakte men sikkert borte og etterhvert forsvant Carma også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym idagmusikeren

Husker ingen musikeren? Han var uten tvil den skarpeste og mest skriveføre av dem alle. En sånn mann burde være noe for ethvert forum. (og enhver kvinne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ingen musikeren? Han var uten tvil den skarpeste og mest skriveføre av dem alle. En sånn mann burde være noe for ethvert forum. (og enhver kvinne)

Nei musikeren er det ingen som husker for han var en skikkelig glatt puddelrocker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Husker ingen musikeren? Han var uten tvil den skarpeste og mest skriveføre av dem alle. En sånn mann burde være noe for ethvert forum. (og enhver kvinne)

''Husker ingen musikeren? Han var uten tvil den skarpeste og mest skriveføre av dem alle. En sånn mann burde være noe for ethvert forum. (og enhver kvinne)''

Det der kan vel diskuteres. Etter hva jeg husker var han den nest skarpeste, den nest mest skriveføre av dem alle, og nummer 2 på dolkvinnenes offisielle våt-drøm-liste.

Men det er jo ikke så halvgalt det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en beundrer

Nei musikeren er det ingen som husker for han var en skikkelig glatt puddelrocker.

Nå nei, musikeren hadde riktignok ingenting imot god puddelrock, men det var nok likevel helt andre band som lå hans hjerte nærmest:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...