frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Kan jeg legge til en ting? Unger som faktisk _liker_ tran.... Måtte bare få det med ;-) Jeg har en bror som jeg tror har tatt tran hver dag siden han var stor nok til å få det i seg. Det må da være originalt? 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Gehøret misunner jeg deg. Du kan få skyte med geværet ditt i min kjeller ;-) Tror du at du kan få overta gehøret hennes ved å tillate skyting i kjelleren din? *undrende hilsen* 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 En kasse med kofferthåndtak. Og når man åpner den, har man pianotangenter uten lyd, til bruk når man skal øve og ikke forstyrre naboene, visstnok. Et "scoop" jeg arva fra en gammel slektning. Han ville egentlig forære meg flygelet sitt, et Steinway fra begynnelsen av 1900-tallet. Men min kjære mormor satte en effektiv stopper for det. Dessverre. Kanskje du kan få tak i en stum-trumpet til din håpefulle? 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Menneh.... Er det bare amatører som tror det er nødvendig å høre lyden når man øver? Hvordan kan man ellers vite om man spiller riktig? Man kan øve teknikk på et stumklaver. Tenk å slippe å la noen høre på alle fingerøvelsene og skalaene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg ble litt bekymret når jeg leste om alle fløtemuggene...*s* *Humrer* Det begynte med en liten mugge jeg selv kjøpte på Island for 25 år siden og så fikk jeg en eller to i gave, men det tok ca. 20 år til før jeg fikk dilla. ) Får stadig søte små fløtemugger til jul og bursdag. 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 *Humrer* Det begynte med en liten mugge jeg selv kjøpte på Island for 25 år siden og så fikk jeg en eller to i gave, men det tok ca. 20 år til før jeg fikk dilla. ) Får stadig søte små fløtemugger til jul og bursdag. Hmmmm... det ender vel med at du er med i et slike tv-program hvor de prøver å overtale deltageren til å kvitte seg med noe av det de samler på...*s* 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 En lego togstasjon (nei, den er ikke ungenes...) pluss tog og skinner En katt med sukkersyke En toåring som er b-menneske En vinkjeller akkurat langt nok unna til at den ikke tømmes på impuls Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse Husket du å feire den internasjonale kvadratrotdagen i går? 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Nei, jeg gjorde en gang for omtrent hundre år sida. Det er en liten barnefiolin. Å, så bra! Da kan jo snorkfrøken få begynne å spille fiolin?!? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har en bror som jeg tror har tatt tran hver dag siden han var stor nok til å få det i seg. Det må da være originalt? Flink gutt! Men tar han det i måneder med R i også? ;oP 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har en bror som jeg tror har tatt tran hver dag siden han var stor nok til å få det i seg. Det må da være originalt? ..eller, uten R var det kanskje.. hehe ) Imponerende uansett! 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Flink gutt! Men tar han det i måneder med R i også? ;oP Ja, jeg tror han er gal nok til å gjøre det. Til gjengjeld har jeg ikke vært i nærheten av tran siden jeg ble stor nok til å nekte, så kanskje han tar for oss begge? Da ungene hans var små, måtte de sette tranen såpass høyt i kjøleskapet at ungene ikke kunne forsyne seg selv. Ser ut som om han hadde fått overbevist dem om at tran var godt... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 - Et Schimmel piano - 3 fantastiske barn. - Evnen til å kommunisere effektivt på minst 4 språk. - Signetring med familievåpenet vårt. - Lekt med Prins Ernst August av Hannover (gift med prinsesse Caroline av Monaco). 0 Siter
annegunn Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Husket du å feire den internasjonale kvadratrotdagen i går? Hehe - nei - jeg visste ikke om den... Med mindre konferansetime med jentungen teller, da, hun fikk nok en gang skryt for hvor flink hun er i matte... Mens jeg satt der og hørte på hva de skulle lære av algebra og multiplikasjonn og divisjon av brøker og finne fellesnevner og beregning av areal og overflate av to- og tredimensjonale legemer lurte jeg på hvor mnge av de andre foreldrene som egentlig hang med.... På hva læreplanen sier, altså... 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 ''En kjæreste som er same. '' Noe bekymret for tendensen til tingliggjøring av et menneske...*s* *le høyt* Jeg hang meg ikke så mye opp i "ting"-betegnelsen :-) 0 Siter
skal Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hva er regnstav og djembe? Trodde først at du hadde skrevet regnestav, men antar at det er en eller annen form for musikk- eller rytmeinstrumenter? http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Rainstick_01.png http://en.wikipedia.org/wiki/File:Wiki_Lenke-Djembe-Conakry-Guinea.JPG 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hmmmm... det ender vel med at du er med i et slike tv-program hvor de prøver å overtale deltageren til å kvitte seg med noe av det de samler på...*s* *Hehe* neida, jeg er faktisk ganske flink til å kaste! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 En gaaaammel singer symaskin, som bare står til pynt Tintin romfergen/raketten bilder som jeg selv har tegnet/malt et bilde som jeg fikk av en berømt norsk grafiker i gave mens jeg var i lære en helt spesielt evne til å være sinnsykt barnslig i en alder av 37 år 0 Siter
....AV Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Tror du at du kan få overta gehøret hennes ved å tillate skyting i kjelleren din? *undrende hilsen* Ja, jeg tenkte kanskje bråket ville jage ut gehøret slik at det kan ta plass hos meg:-) Neida, mitt gehør er egentlig ikke så ille, men det hadde vært fint om det var enda bedre. 0 Siter
cathlin Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har Deweys desimalklassifikasjon. Jeg har en prøve av dnaet mitt. Jeg har en litt krøllete blodåre i hodet. Jeg har en fosil som er 10 000 år. Jeg har røntgenbilder av hjernen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.