Gå til innhold

stavanger/sandnes?


Gjest bobb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om noen uker kan det vel sies at jeg også på en måte tilhører det området ja... :)

Hilsen ei som gleeeder seg til å flytte...!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen uker kan det vel sies at jeg også på en måte tilhører det området ja... :)

Hilsen ei som gleeeder seg til å flytte...!! :)

Scar! Skal du flytte hit bort? Fortell! Kanskje vi kan treffes over en kopp kaffe/te?!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scar! Skal du flytte hit bort? Fortell! Kanskje vi kan treffes over en kopp kaffe/te?!

Klem fra Grete :-)

Klart vi kan treffes over en kopp kaffe(for min del iallefall)!! :)

Jeg flytter ikke til akkurat stavanger.. men, avstanden blir iallefall ikke så stor som før :)

Jeg skal begynne på folkehøgskole på jæren :)

Og det er sannelig ikke lenge igjen til jeg starter...!!

Håper dere har fine høster der nede... for sommern her har ikke vært mye å skryte av .. ;)

*kos&klæm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart vi kan treffes over en kopp kaffe(for min del iallefall)!! :)

Jeg flytter ikke til akkurat stavanger.. men, avstanden blir iallefall ikke så stor som før :)

Jeg skal begynne på folkehøgskole på jæren :)

Og det er sannelig ikke lenge igjen til jeg starter...!!

Håper dere har fine høster der nede... for sommern her har ikke vært mye å skryte av .. ;)

*kos&klæm*

Så kult! Si fra når du er vel installert, så kan vi treffes, for det har jeg kjempelyst til! Det er sikkert flere her i distriktet som har lyst til å være med på det, forresten! Vi får ta en samling når skolen har begynt og folk har kommet hjem fra ferie.

Godklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult! Si fra når du er vel installert, så kan vi treffes, for det har jeg kjempelyst til! Det er sikkert flere her i distriktet som har lyst til å være med på det, forresten! Vi får ta en samling når skolen har begynt og folk har kommet hjem fra ferie.

Godklem fra Grete :-)

Det høres ut som en meget bra plan!! :)

Gleder meg!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bobb,

Det er ganske mange fra Stavanger distriktet her vanligvis, men noen er nok på ferie akkurat nå.

Med vennlig hilsen

jeg vil og ha kaffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxime - klart du skal være med! (Jeg vil ikke ha kaffe, men te!).

Vi ses snart!

Klems fra Grete :-)

javeeeel...te skal bli.

kan du kontakte meg når dere starter med samtalegrupper på DIXI??jeg vil så gjerne bli med..så MÅ du kontakte meg når det er tid for te-aftenen vår (om du har O`boy??eg lige d bedre :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javeeeel...te skal bli.

kan du kontakte meg når dere starter med samtalegrupper på DIXI??jeg vil så gjerne bli med..så MÅ du kontakte meg når det er tid for te-aftenen vår (om du har O`boy??eg lige d bedre :) )

O'boy skal bli, det må vi jo klare å fixe! I hvert fall varm sjokolade. KLART jeg skal si fra når vi skal samles!

Og når det blir klar en DIXI-gruppe, vil du få beskjed fra Synnøve eller en av de andre vaktene, det kan du være trygg på!

Vi ses snart!

Klems fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...