Gå til innhold

FU: Din beste tupperware-dings

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på party, og tenkte at denne gangen må jeg bestemme meg for en dings jeg kan kjøpe, FØR jeg drar på "kjerring-og-plastikk-fest".

Hvilken tupperware er din favoritt, og hvilken dings er mest bortkastet?

Se den nye katalogen her:

www.tupperware.no

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Lotte :o)

8

• mil1365380270

6

• Lillemus

3

Gjest ViViola
Skrevet

Servo-fix! Kan brukes til pannekaker, ris, pølser, spaghetti, is - you name it. Uvurderlig. MÅ være i ethvert hjem (lovpålegg fra nyttår.)

Skrevet

Jeg har en form hvor jeg lager cabaret/gele + en jeg rister mel/shake med. De blir jevnlig brukt. Andre bokser synes jeg er bortkastet. Vanlige IKEA plasbokser fungerer like greit.

Gjest Tupperware er skap fyll, til blod pris
Skrevet

Tupperware er sikkert greit, men jeg har nesten aldri brukt noe av det jeg har kjøpt, unntatt kaketinen ( den runde).

Gjest ViViola
Skrevet

Tupperware er sikkert greit, men jeg har nesten aldri brukt noe av det jeg har kjøpt, unntatt kaketinen ( den runde).

Da har du kjøpt feil greier, da vett'u! :-)

Gjest tupperware er skap fyll, til blod pris
Skrevet

Da har du kjøpt feil greier, da vett'u! :-)

Kjenner ingen kokker som har huset fullt av tupperware dingser, og de klarer seg tydligvis som meg, meget godt uten. Jeg klarer meg fint uten en salat vasker, meljevner, div. påleggsbokser ( blir aldri brukt ). Bokser til lomper, bokser til mel salt kryddder osv. osv. Hvor mange bokser skal en egentlig ha i skapene sine.

mil1365380270
Skrevet

Har en tupperware-ting, og det er en smørboks. Den kjøpte jeg etter å ha lett alle andre steder og tilfeldigvis vandret forbi en tupperware-selger. For meg er det uforståelig at merke-plast kan ha så mange trofaste tilhengere. Bortsett fra smørboksen, har jeg aldri følt behovet ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Kjenner ingen kokker som har huset fullt av tupperware dingser, og de klarer seg tydligvis som meg, meget godt uten. Jeg klarer meg fint uten en salat vasker, meljevner, div. påleggsbokser ( blir aldri brukt ). Bokser til lomper, bokser til mel salt kryddder osv. osv. Hvor mange bokser skal en egentlig ha i skapene sine.

Vi har aldri spist så mye salat etter vi kjøpte salatslynga vi. Salaten blir mye sprøere og bedre.

Skrevet

Du har jo livstidsgaranti på Tupperware, da. Det har du ikke på Ikea-og Rema-plastikk, som attpåtil blir skjevt og "flasser" i oppvaskmaskina... Grønnsakskrelleren og iskuleskjea, stekespadene, slikepotten og matboksene er geniale. Blir det ødelagt, er det bare å reklamere. :-)

Skrevet

Vi har aldri spist så mye salat etter vi kjøpte salatslynga vi. Salaten blir mye sprøere og bedre.

Enig! :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg kjenner kokker som har tupperware, jeg, uten at det betyr at tupperware er det Ultimate Kokketilbehøret! :-)

Man klarer seg uten så mangt, og finner alternativer for mye. De tingene jeg har i tupperware er kjøpt for lenge siden, før billigkjedene kom opp med alternativer.

Bokser til mel, f.eks., er veldig mye mer renslig enn å la posene stå. Bedre beskyttelse mot melbiller, eksempelvis. Men det er jo personlig, hva man er opptatt av. :-)

Har masse tupperware, og alt er i bruk. Kvittet meg med endel for noen år siden, ting vi ikke brukte. For jeg er helt enig i at å ha plast i skapet som man ikke bruker, det er dumt. Uansett om det heter TW eller noe annet.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg liker godt de små påleggsboksene - pålegget holder seg bedre enn i andre bokser og selvfølgelig langt bedre enn om det blir liggende i originalpakningen.

Tviler på at jeg noen gang skal på Tupperwareparty, men har kjøpt enkelte ting når det har vært stand utenfor butikken.

Gjest ViViola
Skrevet

Har en tupperware-ting, og det er en smørboks. Den kjøpte jeg etter å ha lett alle andre steder og tilfeldigvis vandret forbi en tupperware-selger. For meg er det uforståelig at merke-plast kan ha så mange trofaste tilhengere. Bortsett fra smørboksen, har jeg aldri følt behovet ;-)

Jeg tror noe av hemmeligheten er at tw var tidlig på markedet med spesialprodukter for bruk i heimen, og at tw ble "husmors egen lille hemmelighet".

Ser at tw ikke lenger kommer med så mye interessant. Bruksting som bokser og slikt har bedre kvalitet så langt jeg har prøvd ut, men av nyheter er det lite som fenger meg. Og jeg er svoren tilhenger. :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg liker godt de små påleggsboksene - pålegget holder seg bedre enn i andre bokser og selvfølgelig langt bedre enn om det blir liggende i originalpakningen.

Tviler på at jeg noen gang skal på Tupperwareparty, men har kjøpt enkelte ting når det har vært stand utenfor butikken.

''Tviler på at jeg noen gang skal på Tupperwareparty''

Du skal få en demo når du kommer hit, vett'u, har vært salgsdame jeg! :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med brødboksen, synes brødet holder seg bedre ferskt.

Løkhakkeren bruker jeg masse.

Kaketinene, både den runde og den til langpanne brukes masse.

Slikkepotten og grønnsakskreller er gode.

Tja, det var det jeg kom på i farta

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bruker også salatslynge, men den jeg har var kjempebillig og fra Frankrikes svar på Obs elns. Tipper salaten blir like sprø av den ! ;)

Gjest Elextra
Skrevet

''Tviler på at jeg noen gang skal på Tupperwareparty''

Du skal få en demo når du kommer hit, vett'u, har vært salgsdame jeg! :-)

Haha, hvorfor tviler jeg ikke på det!? Antakelig fordi du har drevet med så mye og er temmelig uforutsigbar! :P

Kommer gjerne på besøk, men da heller for et glass vin enn for plastbokser :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...