Gå til innhold

FU: Din beste tupperware-dings

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med å ta plastikkdingser såååå alvorlig som de gjør på sånne selskaper jeg da.

Når det er sagt: Potetskrelleren er kjempegod!

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Lotte :o)

8

• mil1365380270

6

• Lillemus

3

Skrevet

Jeg liker godt de små påleggsboksene - pålegget holder seg bedre enn i andre bokser og selvfølgelig langt bedre enn om det blir liggende i originalpakningen.

Tviler på at jeg noen gang skal på Tupperwareparty, men har kjøpt enkelte ting når det har vært stand utenfor butikken.

Jeg går heller ikke på vanlig party. Det er noe annet når grendehuset åpnes, og det er stor tupperware-utstilling og ca 100 "gjester" :-)

Da er heller ikke kjøpepresset påtrengende.

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236945205' post='4111338]

Jeg går heller ikke på vanlig party. Det er noe annet når grendehuset åpnes, og det er stor tupperware-utstilling og ca 100 "gjester" :-)

Da er heller ikke kjøpepresset påtrengende.

''Det er noe annet når grendehuset åpnes, og det er stor tupperware-utstilling og ca 100 "gjester" ''

Ja, kan en tenke seg en bedre lørdagskveld!? :P

Skrevet

Haha, hvorfor tviler jeg ikke på det!? Antakelig fordi du har drevet med så mye og er temmelig uforutsigbar! :P

Kommer gjerne på besøk, men da heller for et glass vin enn for plastbokser :-).

Dere kan kombinere det; drikke vin ut av tupperware ;-) *s*

Gjest ViViola
Skrevet

Haha, hvorfor tviler jeg ikke på det!? Antakelig fordi du har drevet med så mye og er temmelig uforutsigbar! :P

Kommer gjerne på besøk, men da heller for et glass vin enn for plastbokser :-).

Når jeg demonstrerer bruksplastikk, så er det naturligvis et glass vin eller to involvert - og du får mer på kjøpet! :-)

Hihi!

Skrevet

''Det er noe annet når grendehuset åpnes, og det er stor tupperware-utstilling og ca 100 "gjester" ''

Ja, kan en tenke seg en bedre lørdagskveld!? :P

*haha*

Ja, _hver_ LØRdag ;-)

Gjest prust
Skrevet

I tillegg til en del bokser som jeg bruker jevnlig (til mel, sukker, syltetøy osv), så bruker jeg den sausejevneren mye. Synes den er kjempegrei!!!!

Boe jeg gav bort nnå i vinter, etter å ha hatt det i mange år uten å bruke det, var det bakeunderlaget. Det likte jeg ikke!

Isskjeen er også fin, men skal ikke i oppvaskmaskinen, og det er litt kjipt.

Gjest prust
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med brødboksen, synes brødet holder seg bedre ferskt.

Løkhakkeren bruker jeg masse.

Kaketinene, både den runde og den til langpanne brukes masse.

Slikkepotten og grønnsakskreller er gode.

Tja, det var det jeg kom på i farta

Hehe....

Brødboksen brukte vi som verktøyboks i bilen!!!!

mil1365380270
Skrevet

Jeg tror noe av hemmeligheten er at tw var tidlig på markedet med spesialprodukter for bruk i heimen, og at tw ble "husmors egen lille hemmelighet".

Ser at tw ikke lenger kommer med så mye interessant. Bruksting som bokser og slikt har bedre kvalitet så langt jeg har prøvd ut, men av nyheter er det lite som fenger meg. Og jeg er svoren tilhenger. :-)

Ikea sine plastbokser er bra. Fine lokk og alt tåler oppvaskmaskin.

Gjest jepp det var mine favoritter
Skrevet

Jeg kan ikke klare meg uten middagsbterinene som holder maten varm med doble vegger. Hater gryter på bordet, så da er en tupperwareterin mye finere å se på på .

Dessuten bruker jeg den store bakebollen mye, veldig greit å sette i varmt vann for hurtig heving.

Gjest Elextra
Skrevet

Når jeg demonstrerer bruksplastikk, så er det naturligvis et glass vin eller to involvert - og du får mer på kjøpet! :-)

Hihi!

Hehe, kanskje du og Lotte skulle slå dere sammen! :P

Gjest Elextra
Skrevet

De er ikke så tette som TW-boksene, det merker man på holdbarheten i forhold til TW.

mil1365380270
Skrevet

De er ikke så tette som TW-boksene, det merker man på holdbarheten i forhold til TW.

Javel :-) Jeg oppbevarer ikke maten så lenge at jeg merker om det er noe feil med plastboksen, alt spises opp i løpet av en dag eller fem.

Gjest annlovinda
Skrevet

Hehe....

Brødboksen brukte vi som verktøyboks i bilen!!!!

Da regner jeg med at det er den gamle brødboksen du mener.

Den nye er nok ikke mye egnet for verktøy i bilen akkurat.

Gjest Elextra
Skrevet

Javel :-) Jeg oppbevarer ikke maten så lenge at jeg merker om det er noe feil med plastboksen, alt spises opp i løpet av en dag eller fem.

Ah, hos oss kan skinkepålegget fort bli liggende et par uker, og da merker man forskjell.

*utveksler husmortips*

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe, kanskje du og Lotte skulle slå dere sammen! :P

Da kan det hende det blir i meste laget for gjestene. He-he.

:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Nja, boksene fra IKEA tåler ikke maskina så godt... Lokkene blir skjeive. Også tåler de ikke fryseren særlig godt.

Men hver og en må finne ut hva man skal bruke ting til, og kjøpe deretter. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Da kan det hende det blir i meste laget for gjestene. He-he.

Ja, misjonering kan være noe anmassende, enten det dreier seg om gudeskikkelser eller plastbokser ;)

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, misjonering kan være noe anmassende, enten det dreier seg om gudeskikkelser eller plastbokser ;)

Nemlig! Det er en grunn til at vi ikke bor i samme by, liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...