Gå til innhold

Rockeringen funker :))

Anbefalte innlegg

Gjest zilja
Skrevet

Har rocka i vel 3 uker nå, målte før jeg startet, og i går.

Har gått inn 2cm i livet, 2cm rundt navlen, og 1 cm over hoftene.

Gjett om jeg skal fortsette ;))

Skrevet

Oi! Spørs om ikke jeg skal la meg rive med og skaffe en sånn en jeg også. Har du lagt om livet på annet vis også da, eller bare rocket?

Gjest zilja
Skrevet

Oi! Spørs om ikke jeg skal la meg rive med og skaffe en sånn en jeg også. Har du lagt om livet på annet vis også da, eller bare rocket?

Bare rocket :)

Skrevet

Husk at du skal ha plass til diverse innvoller inni der også, da;-)

Gjest zilja
Skrevet

Husk at du skal ha plass til diverse innvoller inni der også, da;-)

De får kjørt seg iallfall :))

Gjest prust
Skrevet

Jeg vil også kjøpe den!!!

Ønsket meg den til bursdagen, men fikk den ikke.... Så nå må jeg nok bestille den selv :-)

Gjest gomle
Skrevet

Jeg får faktisk ikke til å rocke lenger jeg, enda så flink jeg var som barn. Nå er det bare helt umulig, klarer maks tre-fire runder før den ramler ned på knærne, blir vel ikke særlig slank av det.. Hvor lenge rocker du om dagen da?

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg får faktisk ikke til å rocke lenger jeg, enda så flink jeg var som barn. Nå er det bare helt umulig, klarer maks tre-fire runder før den ramler ned på knærne, blir vel ikke særlig slank av det.. Hvor lenge rocker du om dagen da?

''Nå er det bare helt umulig, klarer maks tre-fire runder før den ramler ned på knærne, blir vel ikke særlig slank av det.. ''

Er du riktig høy, så blir det lang vei ned for å hente den. Og da forbrenner du kalorier. Og gjør du dette ubegripelig mange ganger, så er det enda bedre. Samtidig - man spiser jo ikke når man driver og henter rockeringer ved knærne, så det hjelper jo!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...