Gå til innhold

Finn er praktisk :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste døgnet har vi via finn.no fått ryddet opp!

3 sykler har fått nye eiere, vi har fått 1100 kr og en ryddig bod :-)

Motordeler for 1500 raske venter også på ny eier :-)

Plenty barneklær er gitt bort til de som trenger det. Godt å få unna alt vi ikke trenger selv!

Har du starta våroppryddingen?

Det er straks VÅR! Hurra :-))) *plante påskeliljer i krukker*

Skrevet

Jeg hadde et sånt raid i fjor vår - kjempekjekt! :o) Finn er knallkjekt!

Skrevet

Jeg hadde et sånt raid i fjor vår - kjempekjekt! :o) Finn er knallkjekt!

I tillegg har jeg to sykler på vårservice nå, så alt blir på stell til sykkelsesongen starter... eller _nesten_ alt... Jeg må ha ny sykkel selv ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237228902' post='4113140]

I tillegg har jeg to sykler på vårservice nå, så alt blir på stell til sykkelsesongen starter... eller _nesten_ alt... Jeg må ha ny sykkel selv ;-)

Borte hos han lokal tursaken? Kanskje jeg skal sette inn skranglekassa mi der og.

Skrevet

Borte hos han lokal tursaken? Kanskje jeg skal sette inn skranglekassa mi der og.

Hæ? Nå skjønner jeg ikke helt..? Har vi noen lokale også?

Rambo sin er satt inn på XXL (her har det vært en kraftig velt m/påfølgende skjevt tannhjul = byttes), min (eh..mannen sin nå da) på Obs, garantiservice.

Skrevet

Vi har kommet så langt at vi har _snakket_ om å rydde i boder...

Har tenkt å sette av en dag til hver bod (ja, vi har mye rot!).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...