Gå til innhold

Får han feriepenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje nå?
Skrevet

Mannen min var sykemeldt i nesten hele 2008.Fikk lønn fra jobben(Trondheim Kommune)under hele sykemeldingsperioden.Nå har han rehabpenger.Får han de feriepengene fra jobben selv om han nå har rehabpenger?

Gjest tror det blir slik
Skrevet

Han skal få feriepenger ut av det han har fått utbetalt fra arbeidsplassen.Første året med sykemelding. Nav betaler ikke ut noe tror jeg, ikke av rehabilitering...

Skrevet

Han skal få feriepenger ut av det han har fått utbetalt fra arbeidsplassen.Første året med sykemelding. Nav betaler ikke ut noe tror jeg, ikke av rehabilitering...

Feil

Nav betaler ut rehabilliterings penger, og mannen får feriepenger fra arbeidsgiver. Altså dobbel utbetaling i juni. Det er veldig bra i juni, men ikke like bra når han begynner å arbeide igjen og ikke har krav på ferie/feriepenger. Rehab. penger er ikke feriepengegrunnlag.

Dette vet jeg fordi jeg er i samme situasjon.

Gjest tror det blir slik
Skrevet

Feil

Nav betaler ut rehabilliterings penger, og mannen får feriepenger fra arbeidsgiver. Altså dobbel utbetaling i juni. Det er veldig bra i juni, men ikke like bra når han begynner å arbeide igjen og ikke har krav på ferie/feriepenger. Rehab. penger er ikke feriepengegrunnlag.

Dette vet jeg fordi jeg er i samme situasjon.

Høres riktig ut.

Jeg mente at nav ikke betaler ut noe feriepenger av rehabiliteringspenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...