Gå til innhold

Mozilla Firefox

Anbefalte innlegg

Gjest alang
Skrevet

skal jo være en bra nettleser. Men nå får vi hos oss bare feilmeldinger når vi skal logge oss inn på våre to bankforbindelser ved bruk av denne. Derimot går innloggingen utmerket ved bruk av Internet Explorer.

Er Firefox kanskje ikke så helt topp likevel?

Skrevet

Umulig å svare på uten å vite hva feilmeldingene går ut på. Det kan hende det bare er en feilkonfigurasjon?

Uansett har alle nettlesere feil. Det gjelder både Internet Explorer og Firefox. Feilene kommer til uttrykk på forskjellige nettsider, så det som fungerer fint ett sted fungerer ikke alltid like bra et annet sted. Men generelt vil jeg påstå at Firefox er en god nettleser.

Gjest alang
Skrevet
  citoyen skrev (På 6.4.2009 den 4.54):

Umulig å svare på uten å vite hva feilmeldingene går ut på. Det kan hende det bare er en feilkonfigurasjon?

Uansett har alle nettlesere feil. Det gjelder både Internet Explorer og Firefox. Feilene kommer til uttrykk på forskjellige nettsider, så det som fungerer fint ett sted fungerer ikke alltid like bra et annet sted. Men generelt vil jeg påstå at Firefox er en god nettleser.

Feilmeldingen ved innlogging på bank nr. 1 oppstod etter at jeg hadde lagt inn en BankID, og anga først at det hadde oppstått en systemfeil. Så gikk den over til å angi "For mange BankID instanser i denne nettleseren". Ikke vet jeg hva som menes med dette.

For bank nr. 2 angis det også systemfeil. Her er det ikke lagt inn BankID.

Skrevet
  alang skrev (På 6.4.2009 den 8.13):

Feilmeldingen ved innlogging på bank nr. 1 oppstod etter at jeg hadde lagt inn en BankID, og anga først at det hadde oppstått en systemfeil. Så gikk den over til å angi "For mange BankID instanser i denne nettleseren". Ikke vet jeg hva som menes med dette.

For bank nr. 2 angis det også systemfeil. Her er det ikke lagt inn BankID.

Problemene kan skyldes problemer med Java. Kan f.eks. oppstå etter at du har oppgradert Java'en på din PC. En oppgradering av Firefox vil trolig hjelpe.

Gjest alang
Skrevet
  fnutt skrev (På 6.4.2009 den 15.43):

Problemene kan skyldes problemer med Java. Kan f.eks. oppstå etter at du har oppgradert Java'en på din PC. En oppgradering av Firefox vil trolig hjelpe.

Det er mulig at Java ble oppgradert på det tidspunktet, men Firefox er oppgradert, så der er det ikke noe å hente i dette tilfellet.

• 3 uker senere...
Skrevet
  Keiser Julius skrev (På 22.4.2009 den 12.17):

Nei, jeg bruker XP Professional.

Det har vært kluss med Firefox i andre tilfeller også: Da jeg skulle bestille et kort hos NAF (bilorg.),kom det bare feilmeldinger, og innlogging hos FotoKnudsen har vært umulig i perioder. Med Internet Explorer har det fungert uten problemer.

Er det rart at tilliten til Firefox begynner å bli litt tynnslitt etter hvert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...