Gå til innhold

Mona Grudt

Anbefalte innlegg

Gjest Rykteberta.
Skrevet

Er virkelig Mona Grudt skilt igjen? Noen fortalte meg det,men jeg har ikke lest det noen sted??

Gjest couldtcareless
Skrevet

Lurer du virkelig på det? Kjenner du henne personlig siden det er så viktig for deg

Skrevet

Du får saumfare Se & Hør, eller Her & Nå.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Lurer du virkelig på det? Kjenner du henne personlig siden det er så viktig for deg

Det er sånn det blir når man ikke har noe liv selv...

Skrevet

Det er sånn det blir når man ikke har noe liv selv...

Det kan vel hende hun bare er fryktelig nysgjerrig? Jeg synes folk er veldig snare til å beskylde hverandre for "ikke å ha noe liv". Underlig uttrykk, forresten. Alle har vel et liv, uansett hvor trist og kjedelig det måtte være.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Det kan vel hende hun bare er fryktelig nysgjerrig? Jeg synes folk er veldig snare til å beskylde hverandre for "ikke å ha noe liv". Underlig uttrykk, forresten. Alle har vel et liv, uansett hvor trist og kjedelig det måtte være.

Jeg sa det bare for å sette det litt på kanten da. Hvorfor i huleste er vi så nysgjerrig på hva andre gjør, vi burde hatt mer enn nok med oss selv, men neida :D

hidi, the scorpion
Skrevet

Mulig det, Babette, men i vanlige menneskers øyne, er det unormalt....

Skrevet

Unormalt å være nysgjerrig eller unormalt å spørre på et nettsted om Mona Grudt er skilt?

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Hvem er vanlige mennesker da, alle de som kjøper Se og Hør og slikt, som er grunnen til at de får økonomi til å drive hysteriet videre? Men ingen vil jo innrømme at de kjøper det. Så det er vle mange her i landet som ikke har et liv da. hehe... Jeg bl.a.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg sa det bare for å sette det litt på kanten da. Hvorfor i huleste er vi så nysgjerrig på hva andre gjør, vi burde hatt mer enn nok med oss selv, men neida :D

Hvis du hadde hatt mer enn nok med deg selv, hadde du ikke giddet irritere deg over at andre var så nysgjerrige. Hadde du hatt et godt nok liv, hadde du ikke kommet på tanken på å irritere deg over noe som affekterte ditt liv så lite. Eller....? ;-)

Skrevet

Ja, som om du setter standarden på hva som er normalt. Give me a break.

Skrevet

Hvem er vanlige mennesker da, alle de som kjøper Se og Hør og slikt, som er grunnen til at de får økonomi til å drive hysteriet videre? Men ingen vil jo innrømme at de kjøper det. Så det er vle mange her i landet som ikke har et liv da. hehe... Jeg bl.a.

''Hvem er vanlige mennesker da, alle de som kjøper Se og Hør og slikt, som er grunnen til at de får økonomi til å drive hysteriet videre? Men ingen vil jo innrømme at de kjøper det. Så det er vle mange her i landet som ikke har et liv da.''

Sikkert de samme som drikker cola :-) Det ligger i den menneskelige natur å være nysgjerrig. Og hvor ligger egentlig fokjellen i det å være interessert- og det å være nysgjerrig? Det å vise interesse for andres liv, regnes jo som positivt....

Gjest Mirakelet
Skrevet

''Hvem er vanlige mennesker da, alle de som kjøper Se og Hør og slikt, som er grunnen til at de får økonomi til å drive hysteriet videre? Men ingen vil jo innrømme at de kjøper det. Så det er vle mange her i landet som ikke har et liv da.''

Sikkert de samme som drikker cola :-) Det ligger i den menneskelige natur å være nysgjerrig. Og hvor ligger egentlig fokjellen i det å være interessert- og det å være nysgjerrig? Det å vise interesse for andres liv, regnes jo som positivt....

jeg mener bare at kjendisene har rett på privatliv de og...

Jeg driter i hva kjendisene gjør i privatlivet da jeg driter i dem.

Skrevet

jeg mener bare at kjendisene har rett på privatliv de og...

Jeg driter i hva kjendisene gjør i privatlivet da jeg driter i dem.

Det har de sikkert. Men det er jo en pris de betaler for å være kjendiser. Og noen er jo ikke kjendiser for noe annet enn at de er kjendiser:-) Det er mange av dem som lever godt på sladderbladene.

Gjest Rykteberta.
Skrevet

Er vel ikke så nyskjerrig på kjendisene sånn generelt.Men her var det en som hardnakket sa at Mona G var skilt for andre gang,at hun hadde gått ut og sagt at det var leit å feile 2 ganger. Jeg syntes det var rart at det ikke stod i alle sladreblader og sa at han sikkert blandet det med at hun skilte seg en gang for mange år siden....

Derfor ble jeg nysgjerrig på om han faktisk hadde rett....;-)

Ellers har jeg et veldig aktivt og godt liv på mange måter:-)

God påske!!

Skrevet

Det er sikkert bare eit rykte, men ho blir sikkert snart skilt.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Det har de sikkert. Men det er jo en pris de betaler for å være kjendiser. Og noen er jo ikke kjendiser for noe annet enn at de er kjendiser:-) Det er mange av dem som lever godt på sladderbladene.

ja men det må være utrolig slitsomt å alltid være i rampelyset, og selv om de trekker seg tilbake fra kjendisverdenen så går det noen år før verden glemmer dem, så imens kommer paparazziene og tar bilder av dem i de pinligste situasjoner...

Tror neppe folk kommer til å glemme Michael Jackson på noen år for å si det sånn.

Skrevet

Hva er det du mener er så unormalt, egentlig?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva er det du mener er så unormalt, egentlig?

At folk er så opptatt av hva "stjerner og kjendiser" gjør! Hva trodde du?

Skrevet

At folk er så opptatt av hva "stjerner og kjendiser" gjør! Hva trodde du?

Hvis det å være nysgjerrig på kjendisenes gjøren og laden er "unormalt", så vil jeg tro at halvparten av Norges befolkning må kategoriseres som unormale. Det er vel en grunn til at f.eks Se og Hør har så høye opplagstall?

Det er bare her på DOL at absolutt INGEN leser bladet, skjønner du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...