Gå til innhold

følelser etter ONS

Gjest ville ikke ha følelser nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg si at jeg ikke pleier å ha ONS. Har bare hatt sex med de jeg har hatt forhold til tidligere. Nå har jeg hatt et ONS og jeg klarer ikke å få vedkommende ut av hjernen min. Vedkommende er en beskjent av meg fra før. Men ikke en jeg kjenner. Bare en jeg hilser på og snakker med om vi treffes tilfeldig. Er det utrolig dumt å be en slik person ut? Jeg regner litt med at han bare er ute etter sex.

Skrevet

Nei det er slettes ikke dumt hvis du føler for det. Får du et nei så vet du hva han var ute etter :) Go for it!

Gjest Klaudia
Skrevet

Jeg ville startet med å sende et par beskjedne sms eller noe. Vise forsiktig at du er interessert. Da vil du lett finne ut om interessen er gjensidig.

Det er jo kjent at jenter oftere får følelser for personene de har sex med, mens gutter har lettere for å skille sex og følelser.

Min erfaring er at de fleste "ONS-gutter" er litt "vare" for jenter som får følelser etter ONS og lett trekker seg litt unna dersom jenta blir for pågående. Men ikke alltid selvfølgelig.

Guttene kan være interesserte de også, men da vil de som regel ta kontakt selv eller ihvertfall vise tydelig at de er interesserte i jenta.

Skrevet

Jeg ville startet med å sende et par beskjedne sms eller noe. Vise forsiktig at du er interessert. Da vil du lett finne ut om interessen er gjensidig.

Det er jo kjent at jenter oftere får følelser for personene de har sex med, mens gutter har lettere for å skille sex og følelser.

Min erfaring er at de fleste "ONS-gutter" er litt "vare" for jenter som får følelser etter ONS og lett trekker seg litt unna dersom jenta blir for pågående. Men ikke alltid selvfølgelig.

Guttene kan være interesserte de også, men da vil de som regel ta kontakt selv eller ihvertfall vise tydelig at de er interesserte i jenta.

Hmm..Ja du sier noe der. Jeg har ikke turt ta kontakt med vedkommende. Og blir vel neppe å gjøre det heller men vil veldig gjerne. Nå har vedkommende ikke vist interesse for at han liker meg annet enn at han har prøvd å sjekke meg opp flere ganger. Men da har jeg tenkt at han bare vil ha sex. Men kanskje det blir naturlig å spørre han, dersom han tar kontakt flere ganger, hva han egentlig vil.. Men han er den kjekkeste fyren jeg noensinne har sett, så jeg kjenner meg tiltrukket av han, det gjør jeg desverre.

Gjest Klaudia
Skrevet

Hmm..Ja du sier noe der. Jeg har ikke turt ta kontakt med vedkommende. Og blir vel neppe å gjøre det heller men vil veldig gjerne. Nå har vedkommende ikke vist interesse for at han liker meg annet enn at han har prøvd å sjekke meg opp flere ganger. Men da har jeg tenkt at han bare vil ha sex. Men kanskje det blir naturlig å spørre han, dersom han tar kontakt flere ganger, hva han egentlig vil.. Men han er den kjekkeste fyren jeg noensinne har sett, så jeg kjenner meg tiltrukket av han, det gjør jeg desverre.

Ville spurt han rett ut neste gang han sjekket deg opp ja. Bekrefter han at det bare handler om sex, må du selv vurdere om dette er ok. Antagelig er det jo ikke det dersom du begynner å bli forelsket i fyren?

Sier han at det handler om MER enn sex, anbefaler jeg deg å allikevel være litt skeptisk. Særlig hvis dette foregår i fylla. Mange gutter som kommer med "store ord" i fylla som de desverre ikke kan stå for dagten derpå..Skikkelig sleipt.

Heldigvis er ikke alle gutter sånn. Du har en fordel ved å kjenne fyren litt fra før. Da vet du kanskje litt om hva slags type han er.

Skrevet

Hvis jeg var deg, ville jeg ha oppsøkt et sted der han vanker, satt øya i han og tatt det derfra. Da ville jeg straks ha merket om han var interessert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...