Gjest spørsmål, takk for svar! Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 er ei jente som er 166 cm høy og veier 67 kg, bruker str Medium eller 38/40 har gått på et grete roede kurs og gått ned litt, nå vil kursleder at jeg skal melde meg på ennå et kurs... Er jeg overvektig og trenger et gr kurs til??? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Det er umulig for oss å svare på siden vi ikke har sett deg ) Hva synes du sjøl? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Går ikke an å gi noe fasitsvar på det. Enkelte med disse målene vil være lubne, andre vil være helt passe. 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Kurslederen selger jo kurs, så du må ikke ta det så altfor alvorlig at h*n mener du bør fortsette. På meg virker det som om du er normalvektig, eller i hvert fall svært nær - men det spørs jo litt hvordan vekten er fordelt og hvordan du er bygd. Spørsmålet er vel heller om du selv synes du bør gå mer ned, og om du i så fall trenger støtten fra kurset for å få det til. Du har vel fått oppskrifter og god peiling på GR-metoden nå, slik at du evt. kan fortsette litt på egen hånd hvis du begynner å øke i vekt igjen. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 nei du høres jo perfekt ut. Jeg er 158 og veier 72 og er perfekt. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 I henhold til BMI-regnestykker, så er du vel ikke overvektig, men som Dorthe sier: Hva synes du selv? Er du fornøyd? Om du har deltatt på en del kurs for å gå ned, og nettopp har oppnådd vekten, så kan det være lurt å være med på et stabiliseringstilbud. Men ikke fordi kurslederen skal få solgt deg mer, heller fordi at du kan ha nytte av en overgangsfase fra kostholdsprogram til normal tilværelse. 0 Siter
astridny Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg syns ikke at du er overvektig. Spar eller de pengene eller bruk de på noe spesielt. ;-) 0 Siter
Gjest maddien Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 De fleste som har den høyden og den vekten er nok noe overvektige, ja. 0 Siter
Gjest minuma Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg er 167cm og helt fin når jeg er 67 kg. Det spørs jo om det er muskler eller fett. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg synes absolutt ikke du høres overvektig ut, og jeg synes heller ikke du skal begynne på et nytt kurs. 0 Siter
Gjest Vavva Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Du er i hvert fall ikke overvektig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Du har en BMI på 24, som er godt innenfor det normale (20-25). Jeg ser ikke noen grunn til at du skal behøve å gå på noe slankekurs! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Man er aldri overvektig om man bruker str 38-40. Noen er smålubne, andre slanke. Vanskelig å si når man ikke ser deg, men overvektig er du absolutt ikke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Man er aldri overvektig om man bruker str 38-40. Noen er smålubne, andre slanke. Vanskelig å si når man ikke ser deg, men overvektig er du absolutt ikke. ''Man er aldri overvektig om man bruker str 38-40'' Det kan du vel ikke si så bastant. Om man er 150 høy er man antakelig overvektig om man bruker str. 40 . Men nå gjalt ikke det trådstarter. 0 Siter
Gjest trollvekt Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Kan det være et "hold vekten"-kurs vedkommende vil ha deg med på? I så all er vel ikke det så dumt, for nå har du jo bare lært å slanke deg, og det å holde vekten (uten å gå ned eller opp) er jo noe annet. Dersom det er et nytt "ned i vekt" kurs vedkommend vil ha deg på, så må du bare tenke etter med deg selv om du vil mer ned i vekt eller ikke. Det er det bare du, og ikke kursleder, som vet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 ''Man er aldri overvektig om man bruker str 38-40'' Det kan du vel ikke si så bastant. Om man er 150 høy er man antakelig overvektig om man bruker str. 40 . Men nå gjalt ikke det trådstarter. Nei jeg vil fortsatt ikke kalle det overvektig. For meg er overvektig ganske mange kilo ekstra. Men den diskusjonen har jeg hatt her tidligere 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Nei jeg vil fortsatt ikke kalle det overvektig. For meg er overvektig ganske mange kilo ekstra. Men den diskusjonen har jeg hatt her tidligere Enig med deg 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 ''Man er aldri overvektig om man bruker str 38-40'' Det kan du vel ikke si så bastant. Om man er 150 høy er man antakelig overvektig om man bruker str. 40 . Men nå gjalt ikke det trådstarter. Lubben kan man kanskje være i den størrelsen - om man er bitteliten. Overvektig ville jeg aldri kalt noen som kommer inn i størrelser opp til 42 iallefall. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 ''Man er aldri overvektig om man bruker str 38-40'' Det kan du vel ikke si så bastant. Om man er 150 høy er man antakelig overvektig om man bruker str. 40 . Men nå gjalt ikke det trådstarter. tøv, kanskje man bare har to store fine faste pupper? men trenger da vitterlig ikke være overvektig fordi om man er lav og bruker størrelse 40-42. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Lubben kan man kanskje være i den størrelsen - om man er bitteliten. Overvektig ville jeg aldri kalt noen som kommer inn i størrelser opp til 42 iallefall. Kanskje har du rett, det var vel feil å bruke ordet "overvektig". Synes selv jeg har noen få overflødige kilo og bruker str. 40. Tenker da at en som er 25 cm. lavere nødvendigvis ville ha mer enn noen få kg. ekstra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.