Gå til innhold

Er jeg overvektig???

Gjest spørsmål, takk for svar!

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Nei jeg vil fortsatt ikke kalle det overvektig. For meg er overvektig ganske mange kilo ekstra. Men den diskusjonen har jeg hatt her tidligere :P

Ja, kanskje en bør være litt mer forsiktig med ordet "overvektig". Men en del kilo ekstra må det antakelig være :P

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• morsan

4

• Mary Poppins

2

• Bookworm

1

Gjest Elextra
Skrevet

tøv, kanskje man bare har to store fine faste pupper?

men trenger da vitterlig ikke være overvektig fordi om man er lav og bruker størrelse 40-42.

Nei, ordet overvektig var kanskje litt feil å bruke, men noen kilo ekstra må man sannsynligvis ha *s*

Skrevet

Kanskje har du rett, det var vel feil å bruke ordet "overvektig".

Synes selv jeg har noen få overflødige kilo og bruker str. 40. Tenker da at en som er 25 cm. lavere nødvendigvis ville ha mer enn noen få kg. ekstra.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg føler at man må ganske høyt opp for å kalle det "overvektig"?

Her er mine definisjoner ;-)

Slank: http://images.gfx.no/396/396607/mage2-320.jpg

Ganske slank: http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2005/11/08/1131460483521_452.jpg

Lubben: http://i33.tinypic.com/xbk1o1.jpg

Kraftig: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/98/Gro_Harlem_Brundtland2_2007_04_20.jpg/250px-Gro_Harlem_Brundtland2_2007_04_20.jpg

Overvektig: http://gfx.dagbladet.no/dinside/2003/01/06/fat2.jpg

tzatziki1365380058
Skrevet

De fleste som har den høyden og den vekten er nok noe overvektige, ja.

BMI på 24 forutsatt at jubalong har regnet riktig, er ikke overvektig. At de veier mer enn du kanskje ville likt selv, eller at du har en lavere toleranse for hva du vil kategorisere som slank er en annen ting. Normalvekt er det åkke som...

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe. Men lubben her var da ikke særlig overv.. *krmt* lubben?

Og ut fra disse definisjoner må vel du selv være mager! :P

Gjest imzedimze
Skrevet

Nei, ordet overvektig var kanskje litt feil å bruke, men noen kilo ekstra må man sannsynligvis ha *s*

noen ekstra kg og overvektig er akkurat det samme.

jeg tviler på at jeg ville vært så forbanna tjukk fordi om jeg var noen skarve centimeter lavere!

Gjest Elextra
Skrevet

jeg tviler på at jeg ville vært så forbanna tjukk fordi om jeg var noen skarve centimeter lavere!

Der er jeg uenig.

Selv har jeg noen kg. ekstra, men jeg er ikke overvektig.

Gjest imzedimze
Skrevet

Kanskje har du rett, det var vel feil å bruke ordet "overvektig".

Synes selv jeg har noen få overflødige kilo og bruker str. 40. Tenker da at en som er 25 cm. lavere nødvendigvis ville ha mer enn noen få kg. ekstra.

kanskje de har kg på akkurat rette plassene !!

er 158 cm, bruker str 40 og 44 og får bare komplimenter for kroppen min!!

"you're the most sexy girl in the bar!" er bare noen dager siden jeg hørte på kypros!!

Gjest Elextra
Skrevet

Å si jeg var "uenig", slik jeg gjorde i andre innlegget, ble litt feil.

Når det gjelder ''jeg tviler på at jeg ville vært så forbanna tjukk fordi om jeg var noen skarve centimeter lavere!'' vet jeg jo ingen ting om akkurat det.

Gjest Elextra
Skrevet

kanskje de har kg på akkurat rette plassene !!

er 158 cm, bruker str 40 og 44 og får bare komplimenter for kroppen min!!

"you're the most sexy girl in the bar!" er bare noen dager siden jeg hørte på kypros!!

Så fint da! *S*

Men jeg har da aldri sagt noe om hva som evt. er sexy/usexy.

Gjest imzedimze
Skrevet

Å si jeg var "uenig", slik jeg gjorde i andre innlegget, ble litt feil.

Når det gjelder ''jeg tviler på at jeg ville vært så forbanna tjukk fordi om jeg var noen skarve centimeter lavere!'' vet jeg jo ingen ting om akkurat det.

jo når folk sier at folk på 150 cm og str 40 har for mange kg så sier de jo indirekte det

men jeg vet jeg har flott kropp, men er SINNSSYKT nærtagen på sånne kommentarer siden jeg har hatt alvorlige spiseforstyrrelser, derfor sier jeg i fra når jeg leser sånt driiiit!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns ikke hun på bildet under "lubben" var så veldig lubben jeg da. Syns hun var slank. Fergie på bilde nr2 så nestenmer lubben ut på det bildet.

candyqueen_83
Skrevet
Skrevet

Og hun slanke synes jeg var tynn :P

Jeg var riktignok litt usikker på henne, ja ;) Ikke så lett å se med kjolen på ;)

Skrevet

Jeg syns ikke hun på bildet under "lubben" var så veldig lubben jeg da. Syns hun var slank. Fergie på bilde nr2 så nestenmer lubben ut på det bildet.

Mmm, kanskje du har rett....

Skrevet

Hehe. Men lubben her var da ikke særlig overv.. *krmt* lubben?

Og ut fra disse definisjoner må vel du selv være mager! :P

Hmm, jeg tror jeg er litt større enn hun tynne...eh..slanke på det første bildet ;)

Jaja, jeg prøvde iallefall ;-P

Gjest Elextra
Gjest Elextra
Skrevet

Hmm, jeg tror jeg er litt større enn hun tynne...eh..slanke på det første bildet ;)

Jaja, jeg prøvde iallefall ;-P

Dette er et minefelt ;P

Skrevet

Tja... Selv når jeg veier 54 kg (er 152 cm høy) så bruker jeg 42 i overdeler som ikke er i strechtmateriale og har bh'er i e-cup - vil du fremdeles kalle meg overvektig??? Jeg har da en BMI på 23,4 noe som er helt normalvektig.

Skrevet

Dette er et minefelt ;P

Jeg skjønte det bare litt for sent ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...