Gå til innhold

Partileder Butt vil forby homofil praksis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han klarer å få innført et forbud mot homofil praksis: Kan man da kalle han for en "Butt-plug"?

Skrevet

Det blir presisert at dette er hans private mening, og at partiet går ikke mot norske lov. Jeg synes ikke denne fremstillingen er spesielt sjokkerende, men jeg tviler på at det blir mange stemmer på dem.

Gjest Sutten
Skrevet

Kjempebra at sannheten kommer frem. Våre nye landsmenn vil ikke innpasse seg etter våre normer. De vil ha Sharia-lover. Stem FRP!

Mrs. Wallace
Skrevet

Men jøssenamm da menneske, han er ikke nødvendigvis alle muslimer.

Det blir jo omtrent som at jeg skal tenke at alle kristne er klin kokos og jævlig usjarmerende, fordi jeg synes Carl I Hagen er det.

Gjest firepile
Skrevet

Det blir presisert at dette er hans private mening, og at partiet går ikke mot norske lov. Jeg synes ikke denne fremstillingen er spesielt sjokkerende, men jeg tviler på at det blir mange stemmer på dem.

Men fra PK-mafian på venstresiden er det helt stille. Hadde det vært et "norsk" høyreparti som hadde ment det samme hadde det blitt haraball. Garantert.

Gjest firepile
Skrevet

Det er vel ikke mange rettroende muslimer som ville være motstander av forbud mot homofil praksis. Og troen på at det var USA og/eller Israel som stod bak 9/11 er ganske utbredt i de kretser.

Gjest firepile
Skrevet

Men jøssenamm da menneske, han er ikke nødvendigvis alle muslimer.

Det blir jo omtrent som at jeg skal tenke at alle kristne er klin kokos og jævlig usjarmerende, fordi jeg synes Carl I Hagen er det.

Det er vel ikke mange rettroende muslimer som ville være motstander av forbud mot homofil praksis. Og troen på at det var USA og/eller Israel som stod bak 9/11 er ganske utbredt i de kretser.

Skrevet

Men fra PK-mafian på venstresiden er det helt stille. Hadde det vært et "norsk" høyreparti som hadde ment det samme hadde det blitt haraball. Garantert.

Dette partiet er ikke stort og kan ikke sammenlignes med Frp. for eksempel. Det er lite sannsynlig at de får inn noen på Stortinget. Derfor blir det ikke store diskusjoner.

Skrevet

Det er ganske mange kristne som er motstandere av homofili ekteskap og abort.

Det er en del som mener at Israel stod bak nine-eleven og det kan vi ikke nekte dem å mene.

Jeg er ganske uenig i det meste som de sier, men det er jeg også med Frp.

Gjest firepile
Skrevet

Dette partiet er ikke stort og kan ikke sammenlignes med Frp. for eksempel. Det er lite sannsynlig at de får inn noen på Stortinget. Derfor blir det ikke store diskusjoner.

Nuvel. Det har nå blitt oppstyr nok om Vigrid med tilhørende fraksjoner.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er ikke mange kristenkonservative som er tilhengere av homofil praksis, heller - så i det spørsmålet har hr Butt & co massevis av erkenorske forbundsfeller.

Konspirasjonsteorier om 911 finnes det utallige av, den ene mer ellevill enn den andre. Selvsagt er det noe merkelig sludder han lirer av seg, tildels med sterke antisemittiske toner, men jeg ser ikke at det heller er noe spesielt muslimsk trekk - mer et tegn på at man finner ravende gale folk overalt. Ta bare en titt på hjemmesidene til norgespatriotene, som stiller med liste i Vestfold til stortingsvalget i høst.

Det er (dessverre) ingen kultur eller religion som har monopol på dumskap.

Skrevet

Nuvel. Det har nå blitt oppstyr nok om Vigrid med tilhørende fraksjoner.

Så du synes dette er tilsvarende Vigrid. Da må jeg si meg uenig med deg.

Skrevet

Kjempebra at sannheten kommer frem. Våre nye landsmenn vil ikke innpasse seg etter våre normer. De vil ha Sharia-lover. Stem FRP!

''Stem FRP!''

Ja, for det er jo virkelig løsninga på det meste.

Skrevet

Jeg klarer ikke ta slike ting alvorlig så lenge det kommer fra en mann som heter "Ræv" dersom man oversetter til engelsk. Beklager.

Gjest firepile
Skrevet

Det er ganske mange kristne som er motstandere av homofili ekteskap og abort.

Det er en del som mener at Israel stod bak nine-eleven og det kan vi ikke nekte dem å mene.

Jeg er ganske uenig i det meste som de sier, men det er jeg også med Frp.

Dette er adskillig mer ufyslige meninger enn det Frp forfekter.

Gjest firepile
Skrevet

Så du synes dette er tilsvarende Vigrid. Da må jeg si meg uenig med deg.

Jeg syntes disse meningene er like uspiselige som Vigrids sine, ja.

Gjest firepile
Skrevet

Frp er intet høyre-parti lenger. Stem heller Høyre.

Skrevet

Dette er adskillig mer ufyslige meninger enn det Frp forfekter.

Det er jeg ikke enig med deg i. Jeg synes dette er på samme linje.

Skrevet

Jeg syntes disse meningene er like uspiselige som Vigrids sine, ja.

Det lukter for mye fremmedfrykt av det du skriver. Dette er et parti langt utpå høyresiden, og de går ikke mot norske lov på noen måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...