Gjest Vavva Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Frp er intet høyre-parti lenger. Stem heller Høyre. Det er litt merkelig at du ikke ser høyre tendensene hos partiet du kritiserer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hvis han klarer å få innført et forbud mot homofil praksis: Kan man da kalle han for en "Butt-plug"? *fnis* Du morsan, du morsan..Fantasien din imponerer meg stort ) 0 Siter
sort som natta Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Jøss, Siv Jensens tvillingsjel??? også i innvandrer-versjon t.o.m! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 også i innvandrer-versjon t.o.m! Det hadde jeg nesten ikke trodd var mulig 0 Siter
sort som natta Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Det hadde jeg nesten ikke trodd var mulig ikke jeg heller!! men men,en del av de samme "hjerte-sakene":P 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 *fnis* Du morsan, du morsan..Fantasien din imponerer meg stort ) ;-) Bra du tog'an! 0 Siter
Gjest jaså, du? Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Butt ter seg som en fjøsnisse og lirer av seg mange tøvete påfunn, men forbudet mot homofili er ikke særeget muslimsk. Vi hadde forbud mot homofil praksis i Norge for få år siden uten at vi dermed hadde tørna. Nå bobler media over av alle slags perversiteter så man kan lure på om de er mer gal enn Butt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.