Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle gutter bør følge med på denne serien. Den forklarer på en enkel måte hvor utspekulerte og jævlige jenter kan være, spesiellt når de rotter seg sammen.

Gutta er de mest ryggradsløse puddingene jeg har vært borti. Man lar ikke en gruppe åpenlyst mobbe en enkeltperson uten å si klart i fra.

Petter, som ikke finner sin type dame der inne, kan like gjerne komme ut av skapet først som sist.

I morgen kommer TV3 til å blande seg inn i det som skjer. Det gjør de etter først å ha manøvrert Margrete inn i den situasjonen hun befinner seg i.

Jeg håper de napper riksbitchen ut av programmet, men har mine tvil.

Gjest annlovinda
Skrevet

Ser ut som tv3 tar affære med mobbinga i morgen - håper da virkelig det.

Skulle virkelig ønske de sendte Lene ut i morgen

Mary Poppins
Skrevet

Jeg så ikke slutte på PH - hva er det tv3 skal gjøre imorgen?

Skrevet

Hun heter ikke Lene, hun heter Riksbitch.

The titless wonder ligger rett bak, etterfulgt av Noor som sjefsløgner/-smisker.

Det verste er faktisk at det virker som om de tror på det de sier selv. Det er nesten komisk når TV3 kjører flashbacks for å vise hvor jævlig falske de er.

Skrevet

Jeg så ikke slutte på PH - hva er det tv3 skal gjøre imorgen?

Inglesias kommer inn med mye drama og annonserer at de har en alvorlig situsjon på PH.

The end.

Mary Poppins
Skrevet

Inglesias kommer inn med mye drama og annonserer at de har en alvorlig situsjon på PH.

The end.

Ok så vi vet egentlig ikke om det handler mobbingen i det hele tatt? Håper det - og håper at riksbitchen må stikke..

Gjest tvtitteren
Skrevet

Det er HELt utrolig hvilket angrep de kjører mot henne. Nå prøvde jo William å si at dette burde hun ta opp med margrethe på tomannshånd, men dette blir bare "høvla" over fr Lene sin side.

Hun må jo være veldig flau nå i ettertid.. Trodde kanskje at hun skulle være litt ydmyk dagen derpå, men neida!!! Hu sa at så lenge Margrethe holdt seg på sin kant og hun en annen og at M tidde stille så var det greit. Men hun hylte og skrek over at hun tidde stille i 4 dager,, og nå stakkars, når hun endelig har åpnet munnen så er det feil også...

hmmmm - håper hun får en konsekvens. DET bør hun... UT med henne

Gjest tvtitteren
Skrevet

Det er HELt utrolig hvilket angrep de kjører mot henne. Nå prøvde jo William å si at dette burde hun ta opp med margrethe på tomannshånd, men dette blir bare "høvla" over fr Lene sin side.

Hun må jo være veldig flau nå i ettertid.. Trodde kanskje at hun skulle være litt ydmyk dagen derpå, men neida!!! Hu sa at så lenge Margrethe holdt seg på sin kant og hun en annen og at M tidde stille så var det greit. Men hun hylte og skrek over at hun tidde stille i 4 dager,, og nå stakkars, når hun endelig har åpnet munnen så er det feil også...

hmmmm - håper hun får en konsekvens. DET bør hun... UT med henne

glemte å kommentere dette med FELLESSKAPET.. Det å ta en for fellesskapet. Det er riktig som karita sier at det er ikke et fellesskap, men grupperinger.. fellesskapet er Lene, Nanna, Petter og Kevin. og kanskje Noor. SYND ikke karita turte å gå i mot.. hun vil aldri bli en del av fellesskapet

Gjest annlovinda
Skrevet

Ok så vi vet egentlig ikke om det handler mobbingen i det hele tatt? Håper det - og håper at riksbitchen må stikke..

Nei - vi vet ikke at det omhandler mobbinga. Men jeg regnet nesten med det når jeg så det i sluttminuttene. Håper iallefall det er det det dreier seg om. Synes de burde gjøre noe - synes det er grusomt å se på at hun blir mobbet slik. Men klart - sikkert mye som er klippet i serien også.

Synes iallefal tv3 burde gripe inn når en blir mobbet slik

Gjest Elextra
Skrevet

Blir det noe sex der snart da? Er det ikke som egentlig er hovedfokus i showet?

Gjest annlovinda
Skrevet

glemte å kommentere dette med FELLESSKAPET.. Det å ta en for fellesskapet. Det er riktig som karita sier at det er ikke et fellesskap, men grupperinger.. fellesskapet er Lene, Nanna, Petter og Kevin. og kanskje Noor. SYND ikke karita turte å gå i mot.. hun vil aldri bli en del av fellesskapet

Ja - synd Karita valgte som hun gjorde.

Tror hun vil merke i ettertid at hun burde gjort det annerledes.

Jeg skulle jo ikke se på dette programmet i år, men ble fort til at jeg måtte få det med meg allikevel. Skikkelig dårlig program, men men.

Gjest fast-seer
Skrevet

He, he, jeg er også overbevist om at Peter er homse.

Mary Poppins
Skrevet

Nei - vi vet ikke at det omhandler mobbinga. Men jeg regnet nesten med det når jeg så det i sluttminuttene. Håper iallefall det er det det dreier seg om. Synes de burde gjøre noe - synes det er grusomt å se på at hun blir mobbet slik. Men klart - sikkert mye som er klippet i serien også.

Synes iallefal tv3 burde gripe inn når en blir mobbet slik

Enda godt at det fikk konsekvenser men begge burde blitt kastet ut, og spesielt Lene.

trollemor;o)
Skrevet

Enda godt at det fikk konsekvenser men begge burde blitt kastet ut, og spesielt Lene.

Lene burde gått, eller begge!!! Fy for noen mennesker. ÆSJ!!!

Mary Poppins
Skrevet

Lene burde gått, eller begge!!! Fy for noen mennesker. ÆSJ!!!

Helt enig!!

Gjest annlovinda
Skrevet

Helt enig!!

Fikk ikke sett i dag jeg, hva skjedde da? Var det reaksjon på mobbing fra tv3?

trollemor;o)
Skrevet

Helt enig!!

Margrethe fremstår som sterk og redelig!!!

trollemor;o)
Skrevet

Fikk ikke sett i dag jeg, hva skjedde da? Var det reaksjon på mobbing fra tv3?

ja, Lene og husker ikke navnet måtte finne ut hvem av de som skulle gå.

Gjest annlovinda
Skrevet

ja, Lene og husker ikke navnet måtte finne ut hvem av de som skulle gå.

Nanna??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...