Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dette sitter du og ser på... hjelpes.

Nå, nå... du ser sikkert på noe ræl innimellom du også! ;-)

Gjest minnah
Skrevet

Nå, nå... du ser sikkert på noe ræl innimellom du også! ;-)

Jo selvsagt, men Paradise Hotel.. grensen går milevidt over. Slike serier har jeg ikke sett på siden jeg var 24-25.

Jeg tenker litt på nicks mange oppkastinnlegg her i det siste, med bl.a. moralisering over oss andre grisete foreldre - her generaliserer han over jenter og hvordan vi er, som om deltakerne er representative for alle hunkjønn i hele verden.

Komplett på trynet. Men han om det.

Skrevet

Hm. for et resonnement. Først skjeller du ut damene for å være utspekulerte og jævlige mobbere, men når en av mennene ikke tenner på dem - som jo høres fornuftig ut - må han være homo?? ;-)

Skrevet

Jo selvsagt, men Paradise Hotel.. grensen går milevidt over. Slike serier har jeg ikke sett på siden jeg var 24-25.

Jeg tenker litt på nicks mange oppkastinnlegg her i det siste, med bl.a. moralisering over oss andre grisete foreldre - her generaliserer han over jenter og hvordan vi er, som om deltakerne er representative for alle hunkjønn i hele verden.

*he he* Enig i at denne generaliseringen hans er helt på trynet!

Jeg ser heller ikke på PH, men har opp igjennom årene hatt mine "TV-svin" på skogen jeg også, bl a så jeg på BigBrother de to første årene... *huffameg* Ikke kan jeg skylde på ung alder heller!

Skrevet

Hm. for et resonnement. Først skjeller du ut damene for å være utspekulerte og jævlige mobbere, men når en av mennene ikke tenner på dem - som jo høres fornuftig ut - må han være homo?? ;-)

Han har ikke gitt noe utrykk for at han misliker noen av dem, han bare sier at de ikke er hans type. Bare et skalkeskjul. Han er litt for glad i å ligge i armkroken på Mats.

Skrevet

Du reagerer så sterkt at jeg tror du føler deg truffet mht hygienediskusjonen. De fleste andre skjønte at jeg snakket om de lokale forholdene på èn avdeling i èn barnehage.

Jeg trodde faktisk at badestampen forsvant ut med badevannet før andre verdenskrig, og at lørdagsbadet var historie, bare for å finne ut at blandt noen Dolere er dette ikke tilfelle.

Gjest minnah
Skrevet

Du reagerer så sterkt at jeg tror du føler deg truffet mht hygienediskusjonen. De fleste andre skjønte at jeg snakket om de lokale forholdene på èn avdeling i èn barnehage.

Jeg trodde faktisk at badestampen forsvant ut med badevannet før andre verdenskrig, og at lørdagsbadet var historie, bare for å finne ut at blandt noen Dolere er dette ikke tilfelle.

"Du føler deg truffet" er en så utdatert argumentasjonsmetode/hersketekninkk at det kunne ikke ramle meg inn å bite på. *knipse vekk*

Skrevet

"Du føler deg truffet" er en så utdatert argumentasjonsmetode/hersketekninkk at det kunne ikke ramle meg inn å bite på. *knipse vekk*

*knipse vekk* ligger derimot på et mye høyere nivå.

Ops, nå starter PH igjen!

Snakkes!

Gjest minnah
Skrevet

*knipse vekk* ligger derimot på et mye høyere nivå.

Ops, nå starter PH igjen!

Snakkes!

Jeg ser heller på ungkaren, kos deg!

Skrevet

Jeg er rystet over at Lene som er psykologi student oppfører seg sånn.

Hun skulle vært fratatt retten til å utdanne seg innen psykologi!

Egentlig skulle både Nanna og Lene ha måttet reist.

Håper de skjemmes over å se seg selv på tv.

Skrevet

Han har ikke gitt noe utrykk for at han misliker noen av dem, han bare sier at de ikke er hans type. Bare et skalkeskjul. Han er litt for glad i å ligge i armkroken på Mats.

Dette kjenner du åpenbart bedre til enn meg. :-)

Du nevnte ingenting om guttens interesse for andre gutter i ditt første innlegg, og jeg syns det hørtes ut som du mente at 1. Damene er ekle og 2. Om man ikke tenner på (de ekle) damene er man homo.

Dette syns jeg ble rart - ja faktisk harselerende i forhold til homofile. Man er (blir) jo ikke homo fordi utvalget av damer feil, sant. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...