Gå til innhold

Fikk utslett etter spabehandling............

Anbefalte innlegg

Gjest Spa er herlig
Skrevet

På lørdag var jeg så heldig å få 2 - 3 timer på spa. Det inkluderte saltskrubb, badstue, innpakning av hele kroppen, massasje, dyprens og fuktighetskrem på kroppen. Etter 1 dag fikk jeg utslett på hele kroppen i form av røde prikker/nupper som klør. Kan dette være pga behandlingen jeg fikk? jeg er ikke allergisk for noe jeg vet om. Bør jeg gi tilbakemelding om dette til dagspaen? Det kostet over 2000 kr. Alt i alt var jeg ikke så fornøyd som mine forventninger jeg hadde da det var en ung jente som var uerfaren og ny. Kan jeg forlange en ansatt med mer erfaring?

Skrevet

Jeg hadde gitt tilbakemelding til dagspaen, da det virker sannsynlig at det er en reaksjon på behandlingen. Tror ikke akkurat du får pengene refundert, men det er greit å si i fra. Neste gang kan du selvfølgelig be om en med mer erfaring....

Gjest Spa er herlig
Skrevet

Jeg hadde gitt tilbakemelding til dagspaen, da det virker sannsynlig at det er en reaksjon på behandlingen. Tror ikke akkurat du får pengene refundert, men det er greit å si i fra. Neste gang kan du selvfølgelig be om en med mer erfaring....

Takk for svar. Nei, jeg regner nok ikke med å få noe penger igjen. Synes bare det er viktig å gi beskjed om reaksjonen, også gi tilbakemelding på at jeg ikke var helt fornøyd med helheten. Ønsker gjerne være en fornøyd kunde, har vært der før og fått topp behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...